recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Reol højttaler i reol - bliver lyden dårlig ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Reol højttaler i reol - bliver lyden dårlig ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mtange Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Marts-2010
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 492
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mtange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Reol højttaler i reol - bliver lyden dårlig ?
    Sendt: 26-Oktober-2016 kl. 20:14
Hej med jer,

Jeg har et spørgsmål, som muligvis er dumt :)

Jeg har et par reol højttalere som jeg overvejer at sætte ind i min skænk, der er stoflåger på så lyden kan sagtens slippe ud.

Spørgsmålet er om lyden bliver dårligere af det ? 

Mvh
Mikkel
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2016 kl. 20:16
Det gør den.

Spørgsmålet er om du kan høre forskel......


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2016 kl. 20:25
Hvad synes du selv ?
Kan du høre forskel ?

Hvis du allerede både har reol og højtaler så er det bare at teste det.
Til top
mtange Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Marts-2010
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 492
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mtange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2016 kl. 20:28
Jeg har haft dem sat ind og kunne ikke høre den helt store forskel :)
Har dog ikke haft stoflågerne monteret - det må blive et projekt der skal ordnes i weekenden.

Spurgte egentlig for at høre om der var nogen der skrev - gør det ikke, alt bliver dårligere herfra :)
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2016 kl. 23:13
Reol højttalere er jo beregnet til at stå i en reol. Klangen kan nok ændre sig lidt. Læs mere eller mindre bas. Lyden bliver i hvert fald ikke dårlig.

Tror ikke de opdager at de står i en skænk.

Men stoffet i lågerne kan have en betydning. Du kan evt skifte til højttaler stof.

http://www.netsound.dk/da/27-hojttalerstof-hojttalerfrontstof-hojttaler-stof-hvid-sort-gra
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu