recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sanyo Z3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sanyo Z3

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Eivind Olsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-Februar-2016
Sted: Hillerød
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Eivind Olsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sanyo Z3
    Sendt: 27-Oktober-2016 kl. 11:36
Hej

Hvordan er det nu... det er spild af penge af prøve at få repareret sådan en sag ?
Den er begyndt at fejle på det blå panel - så billedet bliver lidt gult.

kan man selv købe reservedele ?

Eivind
Til top
ChristianTT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-August-2008
Sted: Hillerød
Status: Offline
Point: 800
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChristianTT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2016 kl. 12:47
Det er jo en ældre sag, så jeg ville i hvert fald ikke smide mange penge efter det. Du kan få en ny fuld HD i stedet for kr. 5.000,-
Til top
Eivind Olsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-Februar-2016
Sted: Hillerød
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Eivind Olsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2016 kl. 13:56
Hej Christian

Jeg ser at priserne er meget lave - men det er ofte for projektorer der støjer relativt meget.
Jeg ønsker zoom - vertical justering og Full HD og nærmest lydløs drift.

Mit ønske er nok Sony VPL-45ES - men den er jo ret dyr (17K)


Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2016 kl. 02:18
Jeg synes altså ikke at w1070+ støjer, hvis den sættes i "Economic" mode. Vores sidder lige bag vores hoveder og vi lægger ikke mærke til den længere.
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2016 kl. 10:18
i forhold til min gode gamle Sanyo Z3000 så støjer næsten alt.

selv 3LCD projektorer, det er stadig en af de mere lydsvage projektorer... jeg ved personligt at gik det galt med min z3000 så ville jeg godt smække et par tusinde kr efter den.

et problem jeg har er også at min Z3000 har 100% vertical lensshift, og den står i dag i YDER området, de flest enye har max 80% i dag.
Til top
matlock Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 17-Januar-2006
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér matlock Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2016 kl. 01:19
Hej har lige købt ny projektor efter at haft en Sanyo Z3, droppede den da jeg tror pæren ikke rigtig kunne mere, da billedet var blevet meget mørkt. Fungerede ellers uden problemer. Måske vi kunne finde ud af noget hvis det kunne have interesse?
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6070
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2016 kl. 08:53
Alle projektorer støjer efter en Z3 ; )
Jeg har beholdt min som backup, hvis min JVC skal til reparation
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Eivind Olsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-Februar-2016
Sted: Hillerød
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Eivind Olsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2016 kl. 09:48
Hej

Dagens spontane handling kunne være at købe den nye BenQ W2000 - har vundet årets EISA award for et godt billede til en rimelig pris.
Den koster 7400 kr hos computercity og den er på lager (vigtigt).
Den har vertical lens shift og full HD og DLP istedet for LCD (så brænder den da ikke panelerne af)
Min overvejelse pt at garantien - men de skulle overgå til at hedde Netonnet og dermed fortsætte.
Ellers må BenQ i hvertfald ha en leverandør garanti.
Hvis den støjer for meget kan jeg evt skifte blæseren til en mere lydlys en og eller bygge et kabinet til den.
hvad kan man sige om W2000 godt/skidt til prisen ?
Kan se at de fleste anmeldelser siger gode farver og lidt dårlig sort.
Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Ry
Status: Offline
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2016 kl. 10:32
Jeg byggede en mindre hushbox til min w1070+ da den lammede som en hårtørrer. Det hjalp gevaldigt og generer ikke under stille scener længere.
Til top
Bruger udmeldt 33 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 996
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 33 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2016 kl. 10:43
Køb min Panasonic ptae 4000 hvis jeg vil sælge den
Til top
Eivind Olsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-Februar-2016
Sted: Hillerød
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Eivind Olsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2016 kl. 13:06
Har købt en W2000 - og lige ud af boksen har jeg lidt udfordringer med placering osv - kommer nok til at ende i et loft beslag da den lens shift ikke er så fleksibel som min gamle sanyo Z3 (bla skal projektoren også være på hovedet)
Den er meget mere lysstærk og det er godt - glæder mig til at se hvordan billedet er i aften
Det ser ud som om at den nærmest kræver at projektoren ikke er højere end toppen af lærredet.
Støj mæssigt er den mere hørbar end sanyo'en - men tænker at jeg laver en kasse den kan sidde i med skum i sidderne og med et lille hul ud til linsen
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2016 kl. 21:28
Oprindeligt skrevet af Eivind Olsen Eivind Olsen skrev:


Min overvejelse pt at garantien - men de skulle overgå til at hedde Netonnet og dermed fortsætte.
Ellers må BenQ i hvertfald ha en leverandør garanti.


Vi fik renset støv i linsehuset på vores ved at kontakte BenQ direkte, helt uden om Netonnet. Så ingen problemer hvad angår garanti.
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu