recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ingen lyd fra Onkyo receiver
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ingen lyd fra Onkyo receiver

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tdj89 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Marts-2009
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tdj89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ingen lyd fra Onkyo receiver
    Sendt: 27-Oktober-2016 kl. 17:25
Jeg har været på en lille uges ferie. I denne periode har min Onkyo TX-NR616 surround receiver stået uden strøm. Da jeg i dag kommer hjem og tænder, kommer der nu ingen lyd. Billedet går fint igennem. 
Jeg har prøvet hard reset, virkede ikke. Jeg har også prøvet diverse lydindstillinger på forstærker, hvor der heller ikke her kommer lyd.

Er der andet jeg evt kan gøre eller er den færdig? Den er fra 2013 til info. 
Til top
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2016 kl. 18:06
Skrue op for volumen;)
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2016 kl. 18:55
Tjek indstillingen "hdmi through" vs "hdmi amp". Skal stå på den sidste!
Til top
tdj89 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Marts-2009
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tdj89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2016 kl. 21:27
@Kampus

Den kan jeg umiddelbart ikke finde.
Det er dog ikke kun lyde fra HDMI kilder den ikke kan spille. Også TV kommer der ingen lyd fra, ligesom interne lydkilder på receiveren ikke afspilles.
Til top
Hddjarnis Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-April-2020
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hddjarnis Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2020 kl. 14:41
hej. Fandt du en løsning på dit problem. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu