recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - samsung smt-h3126
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

samsung smt-h3126

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jenny Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 30-December-2009
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jenny Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: samsung smt-h3126
    Sendt: 16-November-2016 kl. 16:18
Jeg har fået den gamle yousee boks (uden kort og desværre også uden fjernbetjening), men kan ikke finde ud af om den virker...
Den tænder godt i starten, den "booter", derefter "loader" den og så ikke mere. Som om den går i Strømbesparende mode. Er der et eller andet man skal trykke på eller holde nogle knapper nede, så den kan starte op som en "normal" HDD-optager og ikke som en yousee-boks???
Jeg ville bare bruge den som en simpel HDD-optager/tuner og ikke forbinde den til nettet. Eller er den bare til skrot?
 
Jen
Jen
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2016 kl. 16:49

Uden kort så er den en som helt normal HDD Recorder,men du skal have en Remote til den, ellers er den ikke meget værd, der kan f.eks ikke optages uden. Du har vel levering fra You See, ellers kan den ikke bruges til noget.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
jenny Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 30-December-2009
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jenny Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2016 kl. 12:57
Jo , jeg får tv fra You see, men den dur nok bare ikke, når den ikke vil starte op rigtigt. ja, ja. Tak for svaret.
Jen
Til top
Tubbe Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-Januar-2005
Sted: København
Status: Offline
Point: 206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tubbe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2016 kl. 15:08
Taget fra et indlæg på forum yousee


Sluk boksen bagpå. På boksen holder du tasterne menu, OK og pil op trykket ind (kaldes abegrebet). Mens du gør det, tændes boksen bagpå, samtidig med at du statig holder tasterne trykke ind. Når der står codn i boksens display slipper du tasterne. Boksen tæller nu op til 99. Vent indtil boksen går i STB. Tænd boksen.
Sony 55W805b
Android SHIELD TV
Sony Playstation 3
Panasonic DMR-BCT74
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2016 kl. 19:22
Jenny hvor bor du? 
Jeg har vist 2-3 fjernbetjeninger til at ligge du gerne må en af. 
jeg bor i Aarhus
Ning
Til top
steen5 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 15-Maj-2007
Sted: Denmark Randers
Status: Offline
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér steen5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2016 kl. 21:45
hvorfor bestiller du ikke den nye yousee boks?
Den er da meget bedre.
Til top
jenny Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 30-December-2009
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jenny Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2016 kl. 12:30
jeg har prøvet at holde knapperne inde, og der kommer til at stå codn i displayet, men så står den bare og skifter mellem "boot" og "load" hele tiden - ingen kanaler kommer frem på skærmen, og antennekablet virker fint ellers og det er nyt og afskærmet. ??? Måske virker den bare ikke.
Jen
Til top
jenny Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 30-December-2009
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jenny Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2016 kl. 12:37
Pænt af digSmile, men jeg bor i København. 
Og desværre ser det ikke ud til at jeg kan få liv i boksen, vil ikke vise nogle kanaler af uforklarlige årsager. Starter op med at vise You see logoet på skærmen og siger så at input er kopisikret ???.
Jeg har ganske almindelig kabel tv fra You see, der ellers virker fint.
Jen
Til top
jenny Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 30-December-2009
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jenny Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2016 kl. 12:42
Jeg har ikke lige behov for den nye You See boks. Det havde bare været rart med lidt ekstra plads at optage på, hvis jeg altså kunne få den gamle boks til at virke, men det virker ikke sådan, desværre.
Jen
Til top
st1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 31-Maj-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér st1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2016 kl. 23:51
Oprindeligt skrevet af jenny jenny skrev:

jeg har prøvet at holde knapperne inde, og der kommer til at stå codn i displayet, men så står den bare og skifter mellem "boot" og "load" hele tiden - ingen kanaler kommer frem på skærmen, og antennekablet virker fint ellers og det er nyt og afskærmet. ??? Måske virker den bare ikke.

Din boks kommer nok desværre ikke til at due (uden særlige tiltag).
Du har arvet en, der ikke virkede mere - det blev mest tydeligt da UIen blev grøn sidste år.
Den er sandsynligvis (men af uvisse årsager) ikke blevet opdateret med software i lang tid inden da.
Men er så forsøgt opdateret med software.
Bootloaderen på meget gamle bokse ser ikke ud til at kunne fungere sammen med de nyere software versioner. Når den først har fået en nyere softare installeret sammen med en gammel boot-loader, så hænger den i boot-load løkken.
Da du derfor ikke kan få en nyere bootloader version installeret over kablet, kommer du aldrig til at kunne opdatere boksen, som derfor ikke kommer til at due.
Sorry.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu