recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HBO understøtter ikke Nexus og Android tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HBO understøtter ikke Nexus og Android tv

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
HomeTheater Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 02-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HomeTheater Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2016 kl. 19:03
Det hjalp at slette, og installere igen. Men jeg kan desværre læse at der er nogle der bliver ved med at få problemer igen og igen! Støøøn!
PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
Til top
acidman Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér acidman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2016 kl. 08:44
Oprindeligt skrevet af HomeTheater HomeTheater skrev:

Det hjalp at slette, og installere igen. Men jeg kan desværre læse at der er nogle der bliver ved med at få problemer igen og igen! Støøøn!

Det var godt :-)

Castede også HBO fra min Nexus til CC2 i går uden problemer...
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2016 kl. 09:16
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

HBO Nordic er inkompetente på alle platforme.

Hmm , jeg synes det virker fint med ATV4. Dog , for ca 2 uger siden , var der en større opdatering der krævede at APPèn skulle opdateres. Og en kollege ringede til mig , og her blev jeg nødt til at slette APP og installere den igen , også ATV4 , men det tager jo kun 15sec.
MVH


Til gengæld var de voldsomt længe om at komme til andre platforme end Samsung-tv.

Billedkvaliteten er markant dårligere end andre tjenester.

Serier, der ikke længere var tilgængelige blev indtil seneste opdatering stadigvæk promoveret i øverste bånd - selv efter 3/4 år.

Man kan stadigvæk ikke have en serie som favorit, kun enkelte afsnit.

Der er nu kommet en senest sete afsnit, men man kan ikke klikke på det og gå tilbage til hele serien og vælge næste usete afsnite.

Osv. osv.

Redigeret af lunddal - 23-November-2016 kl. 12:06
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2016 kl. 09:27
I kan eventuelt prøve at kigge på den amerikanske HBO Now app. De har en gratis prøveperiode på 1 måned. Bedre billedkvalitet, bedre interface og mere stabil end HBO Nordic, efter min mening. Jeg har været tilmeldt et par gange nu og opsiger bare, når der ikke er mere, jeg gider at se.
Til top
Silentbob Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Silentbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2016 kl. 10:14
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

I kan eventuelt prøve at kigge på den amerikanske HBO Now app. De har en gratis prøveperiode på 1 måned. Bedre billedkvalitet, bedre interface og mere stabil end HBO Nordic, efter min mening. Jeg har været tilmeldt et par gange nu og opsiger bare, når der ikke er mere, jeg gider at se.


Hvad er fremgangsmåde for at få HBO Now på sin Android TV (Feks. Shield)?
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2016 kl. 11:25
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

I kan eventuelt prøve at kigge på den amerikanske HBO Now app.


På iOS ser den da ud til at få drøje hug i brugeranmeldelser. Interfacet ser også meget identisk ud.

Jeg har lagt mærke til, at på iPhone/iPad, står der HBO i et kort øjeblik inden logoet skifter til HBO Nordic, så måske er de på vej til at benytte samme apps.

Men det er har selvfølgelig intet med billedkvaliteten at gøre, medmindre MLB også skal stå for Nordic på et tidspunkt.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2016 kl. 11:43
lunddal: Jeg kan ikke rigtig kommentere på iPhone/iPad app'en, da jeg udelukkende ser sport på mobilenheder. HBO Now brugte jeg på diverse tv-bokse.
Hver gang jeg har spurgt HBO Nordic har de afvist, at de er ved at køre over på MLB's tekniske platform, som bruges på HBO Now. Derfor kan det naturligvis godt ske i fremtiden. Nu rykker de jo ind i Europa i et partnerskab med Discovery.


Silentbob: Jeg brugte vist Unotelly som DNS-unblocking dengang. Derefter var det bare at gå ind på HBO Now hjemmesiden og tilmelde sig.
Til top
Silentbob Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Silentbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2016 kl. 14:05
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Silentbob: Jeg brugte vist Unotelly som DNS-unblocking dengang. Derefter var det bare at gå ind på HBO Now hjemmesiden og tilmelde sig.


Hvis man installerer DNS-unblocking på Android TV påvirker det så ikke afviklingen af andre aps?
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
Til top
HomeTheater Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 02-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HomeTheater Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2016 kl. 16:33
Det er svært at forstå at HBO Nordic, levere en billede og lyd kvalitet der ligger noget under f.eks Netflix. Og at de ikke får lavet nogle apps til f.eks android tv. Og hvorfor har de altid flere problemer med alt de laver? Men de har én løsning på alt, når man ringer eller skriver til dem. Har du en computer? Øhh ja! Så brug den til at se HBO på! Jamen jeg vil gerne se det på min 86".... Jeg bruger altså bare min computer der hjemme, og det virker fint!.... Nå okay så😱😨😖
PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
Til top
HomeTheater Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 02-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HomeTheater Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2016 kl. 18:53
Nu har jeg så fået et nyt svar fra HBO.
Hej Jesper.


Tak for din mail.


Problemet ligger desværre i at vores system tror din Nexus 6P er "Jailbreaket". At det efter du geninstallere appen virkede et døgn er simplethen fordi at du har været heldig. Det er nemlig langt de færreste det har virket for.


Du bliver desværre nødt til at afvente til at vi får opdateret vores app igen så vi One Plus og Nexus igen vil fungere.


Jeg beklager ulejligheden og ønsker dig en god dag.


Venlig hilsen

Andreas

HBO Nordic Kundeservice

Mvh Jesper Sloth
PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
Til top
clhols Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 30-November-2016
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clhols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2016 kl. 19:33
Har du rooted din Nexus 6P?

Jeg forstår ikke at de skriver at Nexus enheder ikke er understøttet. Nexus og nu Pixel er de enheder Android udvikles og testes på fra Googles side. Så de er de nemmeste at kode apps til. 

Kompatibilitetsproblemerne opstår når Samsun, HTC og andre laver om i deres Android udgivelser.

HBO app'en virker dog på min Nexus 6P, så jeg tror bare det er en dårlig undskyldning fra HBO's kundeservice.
Til top
HomeTheater Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 02-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HomeTheater Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2016 kl. 21:09
Nej den er ikke rootet, det er bare HBO appen der tror at den er det. Og virker åbenbart som vinden blæser.

Jesper
PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu