recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvordan snyder man internettet?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvordan snyder man internettet?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4936
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2016 kl. 23:18
Hvad er formålet med "snyde" med sin geografiske placering?
Jeg spørger kun til denne sag fordi jeg er nysgerrig.

Husk nu at det er et tveægget sværd, man ved ikke hvilke af tjenesterne som er en ønskebrønd.
De gratis er ofte sat i verden for at suge informationer ud af brugerne. Man inviterer på den måde til et man in the middle angreb.
Det er ikke til at vide om købe tjenesterne er bedre.

Så bare man er opmærksom på hvad man bruger tjenesterne til Wink
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2016 kl. 07:11
Min kone kan fx ikke købe ebooks på tysk i Tyskland fra en bestemt udbyder uden at hun fremstår "som tysker".

Iøvrigt kan flyrejser og hoteller ofte være betydeligt billigere, idet de ofte fremstår som tilbud med priser det et afhængig af hvor man bor i tilbudsfasen, men alligevel kan købes med bopæl i DK.
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2016 kl. 11:45
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Min kone kan fx ikke købe ebooks på tysk.....
Iøvrigt kan flyrejser og hoteller ofte være betydeligt billigere,

Hej.

Jeg må på det kraftigste advare om at bruge et kredit kort på en af disse tjenester uden at undersøge sikkerheden først.

Jeg har kendskab til mindst en tjeneste Hola.com som lader brugerne bruges hinandens forbindelser. Hvis en dansker ønsker en tysk IP og en tysker er logget på, sender Hola.com danskerens trafik ud på internettet via tyskerens PC.

Hvis tyskeren har lyst og viden kan han se al trafik.

Jeg har selv i nogle år brugt et Britisk Mastercard Debitkort til at købe flybilletter uden gebyrer. Men
så tanker jeg kun beløbet jeg skal bruge før at jeg handler flybilletterne.

Jeg ved at min Mastercard udbyder også tilbyder engangs kreditkort som kun kan bruges en gang.

Så igen. Tænk jeg godt om.

Hilsen Carsten.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu