recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HDMI Board nu brændt af 3 gange
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HDMI Board nu brændt af 3 gange

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sl1000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-August-2006
Sted: Hørsholm, DK
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sl1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HDMI Board nu brændt af 3 gange
    Sendt: 30-November-2016 kl. 00:24
hej
jeg har en Denon AVR- 3000, som nu for 4. gang er gået i stykker. HIFI klubben har skiftet HDMI boardet 3 gange, og nu er den gal igen. Jeg er sikker på at jeg får mine penge igen denne gang, eller tilbud om en ombytter. 
Spørgsmålet er kan  der være en grund til at det sker igen og igen.
Der sker det at forstærkeren slukker af sig selv, nogle gange after 5 minutter andre gange efter 2 timer. Så kan jeg tænde den igen og så sker det samme igen.
Jeg er altid forsigtig, og alt er slukket i begge ender af HDMI når jeg tilslutter udstyr til forstærkeren.
Når jeg har lånt en forstærker under reparationstiden, har alt virket upåklageligt.

Jeg vil gerne være sikker på at det ikke er tilsluttet udstyr, eller kabler der kan få HDMI board´s til at gå i stykker. 
Hvad siger I ?? 

 
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2016 kl. 05:28
Jeg vil mene at du med købeloven i hånden kan bede om at få handlen ophævet.

Reparation af samme fejl 4 gange dur ikke.

Til top
sl1000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-August-2006
Sted: Hørsholm, DK
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sl1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2016 kl. 21:23
hej
jeg er nu sikker på at jeg nok skal få en ny eller penge tilbage. 
Spørgsmålet går mere på om kabler eller tilsluttet udstyr kan få hdmiboardet til at brænde af.
jeg skal jo tilslutte en ny forstærker og ønsker ikke den samme situation igen.


Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1142
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2016 kl. 06:55
Har du fået nogen begrundelse for hvorfor den går istykker?

Det lyder jo som en fejlkonstruktion, men man kan måske også mistænke hvad du eventuelt har i den anden ende af HDMI forbindelsen?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu