recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic 4K UB700 afspiller på tilbud i Elgigante
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic 4K UB700 afspiller på tilbud i Elgigante

 Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
qpad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Marts-2008
Status: Offline
Point: 729
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér qpad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2016 kl. 19:57
Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Oprindeligt skrevet af qpad qpad skrev:

jeg ved ikke hvad der er med den ub700 men den viser ikke ligeså godt billed på min skærm som en "alm" bluray afspiller går når den altså afspiller bluray skiver, det må have noget med det 12/8 bit den udsender at gøre. Men ub700 viser super billed når den afspiller 4k uhd skiver, her er der intet der kan matche den i min optik, heller ikke samsung k8500, iøvrigt er byggekvalitet på ub700 langt bedre end k8500. 
Når den afspiller blu-ray, hvem står for opskaleringen din afspiller eller dit tv?

jeg går ud fra det er afspilleren , men ved det faktisk ikke.... 
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2016 kl. 20:39
Oprindeligt skrevet af qpad qpad skrev:

Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Oprindeligt skrevet af qpad qpad skrev:

jeg ved ikke hvad der er med den ub700 men den viser ikke ligeså godt billed på min skærm som en "alm" bluray afspiller går når den altså afspiller bluray skiver, det må have noget med det 12/8 bit den udsender at gøre. Men ub700 viser super billed når den afspiller 4k uhd skiver, her er der intet der kan matche den i min optik, heller ikke samsung k8500, iøvrigt er byggekvalitet på ub700 langt bedre end k8500. 
Når den afspiller blu-ray, hvem står for opskaleringen din afspiller eller dit tv?

jeg går ud fra det er afspilleren , men ved det faktisk ikke.... 
Hvis den står til automatic så gør den. 
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2016 kl. 16:33
Jeg har testet UB700 afspilleren til mit LG E6 tv og der var der problemer med afspilning af bluray skiver hvis ultra deep colour var slået til på tvet. Når jeg slår det fra og afspilleren registrer det, så ser bluray film flotte ud!

Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Online
Point: 4434
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2016 kl. 19:57
Ultra deep color skal være slået til for at få HDR-signal igennem.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2016 kl. 20:39
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Ultra deep color skal være slået til for at få HDR-signal igennem.


Men åbenbart være slået fra, når man ser på "almindelig" BluRay...

M.v.h.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2016 kl. 20:56
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Ultra deep color skal være slået til for at få HDR-signal igennem.


Men åbenbart være slået fra, når man ser på "almindelig" BluRay...

M.v.h.
Hvis indstillingerne er som på min UB900, så er Deep Color slået til som standard i "HDR menuen", og der skal ikke slås noget fra ved afspilning af BDSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 345
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu