recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Saphe
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Saphe

 Besvar Besvar Side  <1 101112
Forfatter
Besked
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2022 kl. 09:57
Jeg tænker på den gamle Saphe Drive ikke den nye.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2022 kl. 10:01
Oprindeligt skrevet af Bjur Bjur skrev:

Jeg tænker på den gamle Saphe Drive ikke den nye.
Den kender jeg ikke.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
ZackGem Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 840
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ZackGem Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2022 kl. 23:22
Den gamle Saphe driver virker uden abonnement. Virker nøjagtig som dem uden skærm - Bare med tilføjelsen af skærmen :-)
Det er klart den bedste de har lavet (den gamle Saphe drive). Skærmen ses bedre i lys - Den nye kan være ret svær at se. Samtidig så tilføjer den nyeste intet ud over farve på skærmen - Men fylder så også 3x så meget i tykkelsen pga. behovet for stort batteri.
Den gamle er desværre kun muligt at købe, hvis nogle har restlager af den. Laves ikke mere.
Jeg har købt den nye i begge vores biler, men er skiftet tilbage til den gamle igen i den ene, da abonnementet ikke giver meget værdi, og hardwaren som nævnt bestemt ikke er bedre på den nye.

Redigeret af ZackGem - 04-Februar-2022 kl. 23:23
Til top
madsklit Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-September-2010
Status: Offline
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madsklit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2022 kl. 19:09
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af Bjur Bjur skrev:

Okay og det samme gør sig gældende for Saphe Drive?
Er der noget jeg skal være opmærksom på, hvis jeg køber den?
Ja du skal ha carplay i bilen for at få fuld udnyttelse af den. Til gengæld skal du betale 25 kr/md. Alt det slipper du for, hvis du køber den almindelige, som advarer nøjagtig lige så godt med høj sirene lyd via tlf.
Synes du ikke det er voldsomt irriterende med den sirene på tlf? Jeg har den gamle model med 2 knapper og en led pærer der lyser blåt ved politi, fotovogn osv og rødt ved bil i vejsiden feks, også bipper og blinker den bare når der er noget på færde, men måske det bare er mig der ikke gider hører på den sirene.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2022 kl. 09:41
Oprindeligt skrevet af madsklit madsklit skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af Bjur Bjur skrev:

Okay og det samme gør sig gældende for Saphe Drive?
Er der noget jeg skal være opmærksom på, hvis jeg køber den?
Ja du skal ha carplay i bilen for at få fuld udnyttelse af den. Til gengæld skal du betale 25 kr/md. Alt det slipper du for, hvis du køber den almindelige, som advarer nøjagtig lige så godt med høj sirene lyd via tlf.
Synes du ikke det er voldsomt irriterende med den sirene på tlf? Jeg har den gamle model med 2 knapper og en led pærer der lyser blåt ved politi, fotovogn osv og rødt ved bil i vejsiden feks, også bipper og blinker den bare når der er noget på færde, men måske det bare er mig der ikke gider hører på den sirene.
Nej det er rart at den laver lyd, fordi hvis man har passagerer med og snakker, så er man ikke opmærksom på at Saphe dimsen blinker.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 101112
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu