recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Inspiration ;)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Inspiration ;)

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1141
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2016 kl. 20:28
Det er en fuldskala biograf. Har man penge nok kan alt jo lade sig gøre
Til top
BowieCool Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BowieCool Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2016 kl. 20:37
Må gi´ dig ret Ole. Det er en super fed bio....
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310
Til top
Ole_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2016 kl. 21:11
Chrkling, vil gi dig ret. Det eneste jeg, måske, kan sætte en finger på er, at den måske er en anelse for stor. Lidt for meget "rigtig" bio over den. Men alt er stadig perfekt :)

Det som jeg synes er fedt ved det projekt, er, bla, at Rob Hahn har været med inde over projektet hele vejen, og virker til at være hardcore biotosse. Synes jeg er fedt. Mange der ofte får lavet sådan noget der, er rigmænd der ønsker det ultimative, men ikke interesseret sig synderligt for heimkino


Redigeret af Ole_M - 05-December-2016 kl. 21:43
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2016 kl. 22:31
Oprindeligt skrevet af Ole_M Ole_M skrev:

Chrkling, vil gi dig ret. Det eneste jeg, måske, kan sætte en finger på er, at den måske er en anelse for stor. Lidt for meget "rigtig" bio over den. Men alt er stadig perfekt :)


Den er ikke for stor. En af årsagerne til at han byggede den er, at når han så sine egne film (han er tidl. filmfotograf) sammen med venner og familie i en "rigtig" biograf, syntes han ofte det var direkte pinligt at billed- og lydkvaliteten var så dårlig. Ergo gjorde han sin egen biograf stor nok til alle Smile 
Som både jeg og flere andre har sagt, dette falder udenfor "hjemmebio" kategori. Det ER sgu en rigtig bio, som tilfældigvis findes i hans hjem! Dybt imponerende.
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Ole_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2016 kl. 23:49
Enig Jacobe, vi må til at spare op Smile
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2016 kl. 00:00
Oprindeligt skrevet af Ole_M Ole_M skrev:

Enig Jacobe, vi må til at spare op Smile

Tongue  HAH! Faktisk, jo mere jeg læser om den, jo mere imponeret bliver jeg! Fra han fik idéen til den stod færdig gik der fire år med research, et år med planlægning og tre år (tre år!!!) med det egentlige byggeri. Så til alle dem som tænker "hvorfor gjorde han ikke sådan", så kan det vist med rimelighed fastslås, at han har tænkt meget grundigt over, præcis hvordan han ville have det, og billederne viser med al tydelighed, at der ikke er sparet på noget som helst!

Han har ikke selv nævnt det (hvad jeg har læst, i hvert fald) og det er jo ikke noget man spørger om, men fuck hvor gad jeg godt vide, hvad fakturaen lød på!!
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Ole_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2016 kl. 00:09
Jeg har også læst den mange gange. Jo flere gange jeg læser den, desto mere "irriteret" bliver jeg. For af alle de klassbioer jeg har set, har jeg næsten altid kunnet finde en ting jeg "ikke" har brudt mig så meget om, eller i hvertfald ville ha gjort anderledes. Robs bio er alt perfekt. Jeg ville ikke gøre NOGET anderledes
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2016 kl. 00:13
Samme her!!!
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1141
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2016 kl. 07:02
Kan nu godt li' han regner i feet/fod og ikke tommer :-)
Til top
Ole_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Ole_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2016 kl. 09:44
247,5" i cinemascope format. ca 5,7m bredt
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu