recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Dali Ikon 2 serien
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Dali Ikon 2 serien

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Chessr Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chessr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: Dali Ikon 2 serien
    Sendt: 04-December-2016 kl. 09:52
Hej alle eksperter :D

Jeg har et surround sæt fra DALI som jeg gerne vil have vurderet da jeg agter at sælge det nu.

Jeg vil mene standen er nær ny. Det er brugt meget lidt og har næsten stået gemt væk i kasser siden jeg købte det for ca. 5 år siden (kan ikke huske datoen helt desværre, men der er ikke længere garanti)

Det drejer sig om følgende

Dali Ikon 6 MK2 x 2 (Front højtalere)
Dali Ikon Vokal 2 Mk2 x 1  (Center højtaler)
Dali Ikon 1 MK2 x 2 (Bag højtalere)
Dali Ikon Sub Mk2 x 1 (Sub)
Denon AVR 1911 inkl remote

Jeg kan godt prøve at tage billeder af tingene hvis det hjælper mere. Ellers bare kom med et bud ud fra teksten :)

På forhånd tak :) og god 4. december :)
Til top
Chessr Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chessr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2016 kl. 15:49
Ingen der har en ide til Ca pris :)?
Til top
Lambertsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-September-2012
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lambertsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2016 kl. 09:26
Har sendt dig en pm :) 
Samsung PS50C7705
Dali Ikon 6 MK2
Onkyo TX-SR608
Til top
Chessr Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chessr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2016 kl. 16:52
op :D
Til top
moremusic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-November-2013
Status: Offline
Point: 568
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moremusic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2016 kl. 17:38
Fine ting, men brugtmarkedet er ubarmhjertigt. Spørg dig selv hvad du ville give for det, hvis du selv skulle købe det, set i forhold til nypris og alder.

Mit forslag: Start med ca 40% af nyprisen for højtalerne, og rund af.

Din surround receiver kan du desværre ikke få så meget for. Teknologien udvikler sig hurtigt, og den er desværre "gammel" rent teknologisk set. Sæt den til 1500, og se om der er nogen der bider.
Til top
Chessr Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chessr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2016 kl. 11:27
Tak skal du have:)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu