recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Qnap HS-251 m. 2x480gb SSD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Qnap HS-251 m. 2x480gb SSD

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Boffer24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 885
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boffer24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: Qnap HS-251 m. 2x480gb SSD
    Sendt: 04-December-2016 kl. 18:32
Har sådan en som jeg bruger til KODI og det er lidt overkill.

Der har så vidt vides ikke været skrevet nævneværdigt til diskene da alle mine film ligger på en anden NAS.

Diskene der sidder i er 2 x Intel SSDSC2BW480H6.

Den er købt via mit job og er omkring halvandet år gammel. Den er uden kvittering og rest garanti er der heller ikke.

Den fungerer upåklageligt og æder alt uden problemer op til 1080P - udover dette er den fuldstændig lydløs.

Hvad ville den kunne indbringe ved et salg?


Til top
Boffer24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 885
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boffer24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2016 kl. 22:26
Jeg har også en Qnap remote som følger med så det er lettere at styre KODI.

Kom gerne med inputs til pris
Til top
peebeejay Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 10-Marts-2011
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peebeejay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2016 kl. 12:52
slet


Redigeret af peebeejay - 16-December-2016 kl. 18:19
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu