recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bose-høretelefoner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bose-høretelefoner

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Among Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-September-2010
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Among Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bose-høretelefoner
    Sendt: 05-December-2016 kl. 06:45
Jeg er lidt interesseret i et par Bose-hørebøffer (around ear), men går lidt død i markedet, når jeg prøver at finde ud af, hvad der er det rigtige for mig.

Nogen herinde, der har nogle råd, kommentarer, fif, der vil gøre det lettere for mig at træffe en beslutning?

Redigeret af Among - 05-December-2016 kl. 06:45
Til top
Tmann Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-December-2011
Status: Offline
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tmann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2016 kl. 08:57
Hvis de skal være trådløse, så går du ikke galt i byen med et par QC35. 

Lad mig sige det sådan, det er længe siden jeg har været så glad for noget nyt elektronik efter jeg fik dem.
Og jeg høre stortset alt musik. Bruger dem sågar til min PC når der bliver gamet. Masser af dynamik og detaljer, og ikke mindst "punch" 

Mine 2.1 setup til PC'en bliver ikke meget brugt når man sidder der.

Jeg har flere gange lyttet på dem når jeg har været i evt. Elgiganten. og til sidst kunne jeg ikke vente længere. De er lidt peberet men du bliver ikke skuffet. 
Sony 85” KD-85XF8596
Panasonic 4K Blu-ray DMP-UB900
Denon AVR-X6300H Reciever
B&W 683 Fronter
B&W HTM61 Center
B&W DS3 Surround
B&W ASW610XP Subwoofer
Sony PlayStation 4 PRO
Nvidia Shield TV
Til top
Havelund Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 131
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Havelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2016 kl. 17:19
QC35 hvis du ønsker trådløse
QC25 hvis du kan klare dig med kabel. Og spare lidt penge.

Har selv QC15 og er rigtig glad for dem.
Til top
Among Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-September-2010
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Among Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2016 kl. 19:20
Tjaa, efter at have læst lidt op på det, så lyder QC35 godt nok lokkende ...
Til top
Tmann Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-December-2011
Status: Offline
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tmann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2016 kl. 21:40
Tror ikke jeg har læst en anmeldelse hvor de ikke bliver rost til skyerne.

Der har været nogen enkelte negative ting som jeg har læst dem omkring bas, men synes det tilbyder "rigeligt" med bas. Både til film, spil og ikke mindst musik.
Sony 85” KD-85XF8596
Panasonic 4K Blu-ray DMP-UB900
Denon AVR-X6300H Reciever
B&W 683 Fronter
B&W HTM61 Center
B&W DS3 Surround
B&W ASW610XP Subwoofer
Sony PlayStation 4 PRO
Nvidia Shield TV
Til top
Henrik_s Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Ringsted
Status: Offline
Point: 608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_s Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2016 kl. 21:56
Sony 1000x får osse pæne ord med på vejen, jeg kan godt lide deres touch features...
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
Til top
Among Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-September-2010
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Among Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2016 kl. 23:01
Sonys er dog noget dyrere i øjeblikket. Er pengene givet godt ud?
Til top
Among Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-September-2010
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Among Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2016 kl. 13:43
Hmmm ... begynder faktisk at forelske mig lidt i 1000x'eren ...

Redigeret af Among - 06-December-2016 kl. 13:43
Til top
Among Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-September-2010
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Among Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2016 kl. 17:33
Nå, så kom jeg alligevel hjem med et sæt nye QC35 :)
Til top
Among Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-September-2010
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Among Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2016 kl. 17:58
Kan I i øvrigt fortælle, om jeg kan bruge en hvilken som helst væglader til QC35? Kan jeg fx smide USB-stikket direkte i en Apple-lader og sætte den i stikkontakten?


Redigeret af Among - 06-December-2016 kl. 17:58
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2016 kl. 10:39
har den forrige model som job høretelefon, hvis det er Noise cancelling du leder efter, så er de fantastiske, men det er ikke fantastiske hovedtelefoner som sådan..

de spiller OK af NC hovedtelefoner, men du kan få så meget mere fantastisk lyd for den ekstreme pris du giver for et sæt BOSE..

også til langt under det halve, jeg ville f.eks. vælge alt andet jeg har i huset, frem for de bose.. K712Pro, Philips X2, K550, K240 og mine Audeze LCD2....

og de 5 af disse er væsentligt billigere end Bose QC35, men til rejser og job i åben kontor miljø så slår intet de bose.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu