recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fejl ved udskrift
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fejl ved udskrift

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Status: Offline
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2016 kl. 05:28
Jeg vil også sige - køb en ny. Nok hurtigste og nemmeste måde at løse problemet på.
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2016 kl. 10:13
Oplagt julegaveide!

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2016 kl. 14:19
mit umiddelbare bud er at fuseren vil koste +1000 da det er en reservedel. Nu er modellen en meget lowend laserprinter, og der kan det stort set ikke betale sig at købe den slags reservedele.
en M252DW koster under 2K fra spritny, og teknologien er nok en hel del bedre. eller en cp1025 til ca en tusse.

Som KlausDM skriver - helt klart julegaveide :-)


Redigeret af claus_jac - 10-December-2016 kl. 14:19
Til top
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2016 kl. 14:35
lidt kedeligt at smide den ud hvis det kunne løses har trosalt ny toner til den

Mvh
Svsommer
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2016 kl. 21:40
uanset hvad er den i hvert fald ude af kalibrering. Der bør ikke være den slags farveoverlap/mismatch i en test udskrift.
Men det første billede du indsatte viste i hvert fald at der er ikke bliver brændt uniformt på papiret, og det er som regel fuseren.
Til top
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2016 kl. 21:51
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

uanset hvad er den i hvert fald ude af kalibrering. Der bør ikke være den slags farveoverlap/mismatch i en test udskrift.
Men det første billede du indsatte viste i hvert fald at der er ikke bliver brændt uniformt på papiret, og det er som regel fuseren.
syntes nu farverne er rimlig du skal lige have i tankerne scanning er komprimeret

Mvh
Svsommer
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2016 kl. 16:32
hvilket på ingen måde ligner det billede du uploadede første gang - så hvad har du lavet i forhold til billede 2?
Til top
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2016 kl. 16:39
Oprindeligt skrevet af svsommer svsommer skrev:

jeg ved godt det ser dårligt ud men der kan ikke uploade mere end 200kb
selve udskriften er flot men den har de forskydninger få steder 
jeg har udtryk mig dårligt her
men det ser således ud sorry

Mvh
Svsommer
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2016 kl. 20:36
ok - du har et kalibreringsproblem. https://www.techwalla.com/articles/how-to-fix-an-hp-color-laser-printer-alignment-problem er til en gammel HP printer - læs din manual for hvordan du skal kalibrere farver.
Til top
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2016 kl. 21:16
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

ok - du har et kalibreringsproblem. https://www.techwalla.com/articles/how-to-fix-an-hp-color-laser-printer-alignment-problem er til en gammel HP printer - læs din manual for hvordan du skal kalibrere farver.
jeg har kalibreret den flere gange spørgsmålet er så om jeg gør det rigtigt.
kan der være nogle sensor der skal renses?
Mvh
Svsommer
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4933
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2016 kl. 16:01
Det ligner mere et transfer roll problem.

De fleste farveprintere overfører hele siden til et andet medie inden at de ender på papiret.
Det er ofte en plastic hinde som er udspændt. De kan være at den er defekt eller de gummiruller som holder den er defekt.
Transfer roll er en sliddel, så hvis du aldrig har skiftet den, så er det nok her at problemet skal findes.
Men om det kan betale sig at købe en ny op imod at købe en ny printer tvivler jeg på. Man kan jo få farveprintere til et par tusinde.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2016 kl. 10:10
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Det ligner mere et transfer roll problem.

De fleste farveprintere overfører hele siden til et andet medie inden at de ender på papiret.
Det er ofte en plastic hinde som er udspændt. De kan være at den er defekt eller de gummiruller som holder den er defekt.
Transfer roll er en sliddel, så hvis du aldrig har skiftet den, så er det nok her at problemet skal findes.
Men om det kan betale sig at købe en ny op imod at købe en ny printer tvivler jeg på. Man kan jo få farveprintere til et par tusinde.
hvis der bliver tid mellem jul og nytår så vil jeg splitte den ad
Mvh
Svsommer
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu