recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BBC Planet Earth 2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

BBC Planet Earth 2

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: BBC Planet Earth 2
    Sendt: 06-December-2016 kl. 18:49
Jeg har skrevet i en anden tråd om BBC´s Planet Earth 2, som netop er ved at udkomme.

Men jeg mener, at kvalitet i billedet er af sådan karakter, at jeg gerne vil slå et lille slag for udgivelsen, for den BD bør man have, hvis man altså ikke kun er til action film. 

Min egen Planet Earth 2 er købt hos Amazon.com.uk.

Det må være den helt rigtige  gave til dem der virkelig sætter pris på en fremragende optagekvalitet-



2 BD skiver
Ingen danske undertekster
Har ikke noteret lydproblemer som beskrevet et andet sted her på siden, men jeg har jo heller længere et rigtigt surround system, men en YSP2500. Heller ikke problemer i stereo.

Fuldstændig forrykt billede kvalitet (bedre end den første Planet Earth). Vidste jeg ikke bedre ville jeg tro, at det var en 4K UHD disc jeg havde i afspilleren. Hold da opClapClapClapClap

Den BBC Disc er der ingen der kalder sig seriøse billed nørder der kan underværeWink

Den bedste "Show Of" BD i nyere tid, med alle billede aspekter inkluderet.

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Status: Offline
Point: 2116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2016 kl. 20:24
Jeg vil nu vente på UHD udgaven, den må da være helt vildt når blu-ray udgaven er så flot.
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2016 kl. 20:58
Oprindeligt skrevet af Steen6400 Steen6400 skrev:

Jeg vil nu vente på UHD udgaven, den må da være helt vildt når blu-ray udgaven er så flot.
Må erkende, at jeg synes at BD udgaven er så flot, detaljeret og naturlig i billedet, at jeg nok dropper at købe UHD udgaven - selvom købet var planlagtSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2016 kl. 21:58
Ser den fra BBC stream.   Og det er utroligt flot.

Skal da have den på UHD når det er muligt
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2016 kl. 22:15
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Ser den fra BBC stream.   Og det er utroligt flot.

Skal da have den på UHD når det er muligt
Man skal aldrig sige aldrig, en jeg tror det faktisk ikkeTongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2016 kl. 23:01
Ifølge dette link er det ikke alle optagelser til PE II, der er optaget i 4k, men det er nok det meste.

Om jeg selv ville give 60$ for en film der ellers koster 20£ er nok tvivlsomt.

Men til jer der endnu ikke har set den! Glæd jer!

Den kommer i HD DR, men det vides endnu ikke hvornår.


Redigeret af BlueFox - 06-December-2016 kl. 23:04
mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu