recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Yamaha RX-V1067 & Xbox one day one edition
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Yamaha RX-V1067 & Xbox one day one edition

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bendtsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 40
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bendtsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Yamaha RX-V1067 & Xbox one day one edition
    Sendt: 07-December-2016 kl. 14:14
Halløjsa, har udskiftet lidt hardware med nyere modeller derhjemme, derfor sælges disse to.
 
Yamaha forstærker, i pæn stand købt i 2011
 
Vil ikke sælge for mindre end 1000kr, Kan afhentes på bopæl (greve) eller på jobbet (hillerød)
 
Xbox one day one edition, med kinect og 1 controller, pæn stand købt i spansk microsoft store, ingen reklamationrest længere men fungere perfekt.
 
Fifa 17 medfølger på download kode.
 
Mindstepris 1200kr
 
 
 
Til top
FyrstWalther Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-December-2016
Sted: Holbæk
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FyrstWalther Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2016 kl. 16:27
Hej,

Jeg vil gerne købe din RXV-1067, hvis den ikke har nogen fejl og mangler. 1000 kr. er ok og jeg kan afhente.

Jeg har også sendt dig en pb.
Til top
blaller Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-Marts-2004
Sted: Hedensted
Status: Offline
Point: 189
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blaller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2016 kl. 18:37
Kan sådan en fætter, sendes til Jyll.???
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2016 kl. 19:33
Hvis den skal til Jylland, kan jeg hjælpe med dør-til-dør transport, mod et mindre tilskud.

M.v.h.
Til top
Bendtsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 40
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bendtsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2016 kl. 09:37
den er solgt Smile
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu