recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ANNULLERET iPhone 6 Plus byttes til iPhone 6
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ANNULLERET iPhone 6 Plus byttes til iPhone 6

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6064
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: ANNULLERET iPhone 6 Plus byttes til iPhone 6
    Sendt: 07-December-2016 kl. 18:00
iPhone 6 Plus (128 GB, space grey) er fra maj 2016
Med PanzerGlass fra første dag, perfekt stand, kvittering, dansk garanti
Byttes til iPhone 6 (16 GB), skal være i perfekt stand med dansk garanti
Plus penge til mig
Vi kan mødes på Århus banegård eller i Randers


Redigeret af jake51 - 09-December-2016 kl. 13:41
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Jimmbo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-August-2007
Sted: Risskov..
Status: Offline
Point: 1966
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jimmbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2016 kl. 12:10
Jeg har en 6'er, som er købt i Danmark. Garantien er dog lige udløbet i forrige uge.

Kunne det have interesse?
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6064
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2016 kl. 13:04
Hvordan er standen?
GB?
Farve?
Lidt info ønskes...
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Jacob9400 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 09-September-2014
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jacob9400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2016 kl. 14:08
Hejsa, er nysgerrig efter hvor meget du vil have oven i. Har en spacegrey iphone 6 16 gb. Vil sige den er så tæt på ny stand som muligt, har kun haft sim i for aktivering under opstart. Da jeg normalt er til android har den kun ligget herhjemme og blevet prøvet få gange. Men da den alligevel kun er på WiFi og brugt lidt til surf kunne en 6+ jo gøre det bedre.

Med kvittering til Elgiganten. Kasse og alt tilbehør, har lidt forskellige covers også. Puro og Urban armour gear.
Til top
Jimmbo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-August-2007
Sted: Risskov..
Status: Offline
Point: 1966
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jimmbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2016 kl. 20:34
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Hvordan er standen?
GB?
Farve?
Lidt info ønskes...

16 GB
Spacegray.
Standen er super fin. Der har været panser-cover på siden den blev købt. Den har også haft bagcover på hele tiden. Den blev købt til Black friday for 2 år siden.
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6064
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2016 kl. 13:41
Jeg tror, jeg beholder min iPhone
Har købt en iPad Air 2 til Netflix og havde tænkt mig også at bruge den til musik
Men der tænkte jeg forkert: Sådan en iPad er ikke lige til at komme i jakkelommen eller gå med i hånden
Så dumt af mig Embarrassed
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu