recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Bose QC35 eller Sony MDR-1000x
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Bose QC35 eller Sony MDR-1000x

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mtange Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Marts-2010
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 492
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mtange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Bose QC35 eller Sony MDR-1000x
    Sendt: 09-December-2016 kl. 21:56
Hej med jer,

Nogen der ligger inde med et bose qc35 eller sony mdr-1000x headset de ikke får brugt alligevel ?

Mvh
Mikkel
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2016 kl. 13:11
Der er pt nogle stykker på DBA. Kigger selv - til BF var de til 2400-2500kr og mon ikke de kommer det igen til januar.
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2016 kl. 13:26
Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

Der er pt nogle stykker på DBA. Kigger selv - til BF var de til 2400-2500kr og mon ikke de kommer det igen til januar.

Dem har jeg også kigget på. Det er bare ret påfaldende, at majoriteten er helt nye og er uden kvitteringer. Sælgerne svarer heller ikke på henvendelser.

Hmm...

Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2016 kl. 14:16
Det kan sagtens være helt legitimt, men kan selvfølgelig også være en "skummel" baggrund - hvad værre er dog nok at garantien er væk og der er trods alt en del småt elektronik i sådan et par basser... - jeg er selv landet på bare at købe dem fra nye i starten af det nye år.
Til top
mtange Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Marts-2010
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 492
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mtange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2016 kl. 14:34
Tror også det bliver min plan, nu skal jeg bare blive helt enig med mig selv om det er Bose eller Sony :)
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2016 kl. 21:40
Oprindeligt skrevet af mtange mtange skrev:

Tror også det bliver min plan, nu skal jeg bare blive helt enig med mig selv om det er Bose eller Sony :)


Jeg må ærligt talt indrømme, at jeg altid har haft en aversion mod BOSE, men når det kommer til hovedtelefoner med ANC, står de stærkt på min liste. De har længe været foran på dette punkt. SONY er dog kommet stærkt med deres MDR-1000X, og den har virkelig nogle ret smarte features og god lyd, men den halter stadig lidt efter QC35. Bl.a når det kommer til at have koblet flere Bluetooth devices sammen på samme tid, design og komfort samt støjreduktionen, som ikke lyder ligeså "kunstig" som SONYs.

Jeg er selv ret splittet. Jeg tror, jeg vil gå efter QC35, medmindre MDR-1000X falder >30%.
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2016 kl. 16:02
Det lyder lidt tillokkende med Sony's LDAC codec, men jeg kan ikke helt gennemskue om det eks. vil være muligt at streame i det format fra en alm. Windows PC (har FLAC-filer liggende på bærbar PC og tænker at streame dem til headsettet).
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2016 kl. 16:03
Ser pt ud til at QC35 ligger på 2.700kr mens MDR-1000X kan fås til ca. 2.300kr...
Til top
Precious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2012
Sted: Ikast, Danmark
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Precious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2016 kl. 21:22
Hvad med et par Beolab H7'ere?

Konen og jeg købte et par til hinanden i julegave, men hun er ikke tilfreds med dækningen af bluetooth delen. Hun vil bruge dem når hun fx går rundt i huset, men her rækker de ikke langt nok.

Jeg vil sige at lydmæssigt, så overgår de mine Sennheiser RS180 ...
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu