recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Travel Case til BeoPlay H7 Hovedtelefoner?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Travel Case til BeoPlay H7 Hovedtelefoner?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MathiasON Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 14-Januar-2015
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MathiasON Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Travel Case til BeoPlay H7 Hovedtelefoner?
    Sendt: 12-December-2016 kl. 12:26
Hej,

Jeg har for noget tid siden købt et par H7 bøffer, men er utrolig træt af at B&O ikke tilbyder en hardcase til dem da jeg rejser en del... Er der nogen der ved om man kan købe en hard case der passer til H7'erne, og i så fald hvor? Jeg har efterhånden ledt i alle afkroge af Internettet men desværre uden held. 




Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2016 kl. 15:33

Der er da noget på nettet til dem.

http://www.ebay.com/itm/Generic-Hard-Carry-Case-Box-Bag-For-BANG-OLUFSEN-BeoPlay-H2-H6-H7-H8-Headphone-/252258970034

https://www.amazon.de/Tragetasche-MDR-10RBT-MDR-XB950AP-MDR-XB950BT-MDR-ZX750BN/dp/B0184PKLB0/ref=pd_sim_sbs_421_1/255-6884544-3796551?_encoding=UTF8&psc=1&refRID=0M4B1TJT3RADYQ4DJKYF

https://www.amazon.com/dp/B00GEFSUOS
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
MathiasON Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 14-Januar-2015
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MathiasON Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2016 kl. 17:53
Super fedt! 

Jeg sys ellers jeg har søgt på alt, men der er nu bestilt en case hjem Thumbs Up

1.000 tak for hjælpen - Den havde jeg aldrig selv fundet frem til!
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2016 kl. 17:59

Ingen årsag. Søgeord. Hardcase B&O H7, så kom det frem.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Havelund Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 131
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Havelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2017 kl. 14:59
Oprindeligt skrevet af MathiasON MathiasON skrev:

Super fedt! 

Jeg sys ellers jeg har søgt på alt, men der er nu bestilt en case hjem Thumbs Up

1.000 tak for hjælpen - Den havde jeg aldrig selv fundet frem til!

Hvilken en valgte du og er du tilfreds? Er selv påbegyndt samme jagt. :)
Til top
MathiasON Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 14-Januar-2015
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MathiasON Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2017 kl. 15:13
Hvilken en valgte du og er du tilfreds? Er selv påbegyndt samme jagt. :)
[/QUOTE]

Jeg købte denne: http://www.ebay.com/itm/252258970034?_trksid=p2057872.m2749.l2649&var=551091329807&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Jeg modtog den i sidste uge så en super hurtig levering taget i betragning af at den kom fra Kina.

Jeg er fuld ud tilfreds med casen - Den passer perfekt i forhold til H7'erne og kvalitetsmæssigt virker den rigtig solid og lækker. Også er prisen jo godt i bund. Den kan klart anbefales herfra! Thumbs Up

Dog havde den en ret syntetisk lugt indeni ved modtagelse - Det problem blev dog løst ved at ligge den til udluftning i en dags tid, inden jeg smed mine bøffer i.  
Til top
Havelund Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 131
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Havelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2017 kl. 15:33
Hey. Ved god tråden er lidt gammel efterhånden, men da jeg ikke har haft et akut behov for en case har jeg ventet lidt. Til info for interesserede som selv overvejer en case så valgte jeg denne: http://www.amazon.co.uk/gp/product/B074W8GTCJ/ref=oh_aui_detailpage_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Den passer rigtig fint til bl.a. H7, men også H4, H6, H8 og H9 (se link)


Det positive: 
Der er plads til ledninger
Foret godt. 
Selve skallen på casen føles også godt solid. 
Billig (16 pund plus porto)
Den lugter ikke kemisk som jeg har hørt nogle af de helt billige gør.

Negativt: 
Det eneste er at det kræver at hovedtelefonen er kørt helt ind. Så de skal indstilles hver gang man skal bruge dem. Nok ikke det store problem og ved ikke om det samme gælder for andre cases. Kunne ikke leveres til DK fra amazon.de så måtte købe fra UK hvor der skal betales for porto (de er gratis med køb for min € 39) 
Designet matcher ikke B&O designmæssigt, men til den pris er det helt fint og ikke forventet. Den har et neutralt design som ikke gør unødigt væsen af sig. 

Alt i alt kan den fint anbefales. 

Har modtaget den i dag så har ikke haft mulighed for at se hvordan den er over tid. Hvis der sker noget væsentligt forsøger jeg at opdatere her. 






Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu