recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung og Denon
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung og Denon

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
u2pia Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 15-Januar-2010
Sted: Slagelse, DK
Status: Offline
Point: 339
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér u2pia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung og Denon
    Sendt: 16-December-2016 kl. 13:07
Hejsa

Min far har erhvervet sig et nyt Samsung 7 fjernsyn (undskyld jeg har ikke noteret mig den konkrete model), og til det har vi forsøgt at tilslutte en Denon AVR 2113, og det virker næsten.
Vi kan få lyden fra fjernsynet ud gennem receiveren, men ikke billedet fra receiveren op på fjernsynet. Eller det vil sige, det kunne vi til at starte med, men nu kommer fjernsynet med beskeden "kilden er allerede tilsluttet som en højtaler" hvis man prøver at vælge Receiveren som input.

Fjernsyn og receiver er tilsluttet med HDMI kabel i hhv. HDM 4 (arc) på fjernsynet, og HDMI out (arc) på receiveren.

Er der nogen der har gode forslag til hvad der kan gøres, for at få videosignalet fra receiveren op på skærmen?




Til top
u2pia Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 15-Januar-2010
Sted: Slagelse, DK
Status: Offline
Point: 339
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér u2pia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2016 kl. 13:17
Hov jeg glemte at skrive, at jeg har prøvet at vælge et andet HDMI stik i fjernsynet, for at se om jeg kunne få video fra receiveren igennem - men igen kommer beskeden om at "kilden allerede er tilsluttet som højtaler" ... Det virker som om at Samsung genkender receiveren, selvom jeg sætter den i en anden port.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu