recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Nedsat Samsung UE55F9005 med Evolution Kit
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Nedsat Samsung UE55F9005 med Evolution Kit

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
carsten_j Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-Marts-2008
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten_j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2017 kl. 20:02
Nu da du har opdateret til den nye SEK-3500U/ZA Evolution Kit, så har du vel ikke tilfældigvis den gamle liggende, så kunne jeg godt være interesseret i den, da min er gået i stykker 
Til top
skodacars Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 57
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skodacars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2017 kl. 04:38
Jeg har den originale One Connect boks, altså den den tvet er "født" med til at ligge. Skriv lige en PB så finder vi ud af det.
Til top
carsten_j Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-Marts-2008
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten_j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2017 kl. 23:01
Har du fået min pb
Vh
carsten

Til top
skodacars Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 57
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skodacars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2017 kl. 04:34
sorry, svar sentEmbarrassed
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu