recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Indstilling af "news"?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Indstilling af "news"?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
andershede Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andershede Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Indstilling af "news"?
    Sendt: 25-December-2016 kl. 10:35
Når jeg har iPad (opdateret) på stand-by eller når jeg klikker mest muligt til venstre dukker en menu op med "news" her kan jeg se nogle nyheder fra BT.dk og DR.dk men jeg kan ikke finde ud hvor jeg kan indstille denne menu.

Jeg har ikke en app der hedder "news". Jeg kan i hvert fald ikke finde den, heller ikke under indstillinger. Jeg kan på skærmen med "news"(og kalender) vælge rediger, men her kan jeg kun fjerne eller flytte "news".

Så hvis jeg vil have et andet rssscript(gætter på det er det), hvor skal jeg så finde uligheden for dette?
Til top
andershede Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andershede Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2016 kl. 10:42
Fandt svaret. Man skal skifte område til USA for at se den app, som alligevel er i systemet. Skørt
Til top
andershede Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andershede Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2016 kl. 10:46
Og jeg synes stadig ikke jeg kan ændre på hvilken feed jeg vil have
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2016 kl. 11:00
"News" opfatter jeg som en fast feature hvor du får serveret seneste nyheder, istedet for at skulle ind via browser og læse dagbladenes hj.sider.

Det er da genialt, og man klikker på nyheden hvis man vil læse mere på hj.siden.

Især på iPhone er det rart ikke at skulle bruge browser for at blive nyheds opdateret.

Redigeret af Kampus - 25-December-2016 kl. 11:03
Til top
andershede Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andershede Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2016 kl. 14:57
Ja det er smart men hvorfor kan man ikke vælge sine nyhedskilder?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2016 kl. 15:19
Aner det ikke. Dem hvor nyheden kommer først, får vel førsteret, hvis featuren skal ha nogen berettigelse som her og nu orientering.
Til top
Steffen32 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Hadsten Denmark
Status: Offline
Point: 771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steffen32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2016 kl. 16:13
Måske betaler nogle newssites for at få nyheden promoveret.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2016 kl. 16:18
Jeg kan da gå ind og tilpasse Widges helt nede forneden under værdipapirer. Du kan fjerne News og tilføje din foretrukne app
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu