recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - philips 42pfl3605h/12  ingen kanaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

philips 42pfl3605h/12 ingen kanaler

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nrosted Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 29-December-2016
Sted: herlev
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nrosted Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: philips 42pfl3605h/12 ingen kanaler
    Sendt: 29-December-2016 kl. 21:14
hej jeg har overtaget dette tiv fra familie medlem, og kan simpelthen ikke få dettil og fungere. tænker det mangler sit netværks ID er dog ikke sikker.
kan ikke indtaste dette id nogle steder i instillingerne.

vi har yousee i antennestikket i lejligheden vi bor til leje i.

er der nogle der kan fortælle mig om tvét overhovedet er kompitibelt med nutidens signal.
jeg ved at tvét har en DVB-t modtager og mpeg4 så i min verden kan den godt modtage digital signalet..

håber på et hurtig svar

tusind tak

Nicklas
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2016 kl. 21:46
Yousee er kabeltv og kræver DVB-C. Har dit tv det? Du nævner selv DVB-T.

Vær opmærksom på, at Yousee ændrer lidt næste år.

Her er et link.

https://kundeservice.yousee.dk/nyheder/nyhedsarkiv/tv2017/startfrekvens?=icid_startfrekvens_forside

Mvh. Jørgensen

Edit: Dit tv har kun DVB-T, så du skal finde en DVB-C boks at sætte foran. Fx udlejer Yousee en boks til en pris på enten 30 kr. eller 99 kr. pr. md. alt efter om dit boligselskab har indgået en aftale med Yousee.

Alternativt en Clint boks fx. Jeg har selv Yousee boksen og er glad for denne. PS: Har også Clint DC1 boksen, og den fungerer også udmærket, men Yousee boksen er en del bedre.

http://www.philips.dk/c-p/42PFL3605H_12/3000-series-lcd-tv-med-digital-crystal-clear/specifikationer


Redigeret af Jørgensen - 29-December-2016 kl. 21:56
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu