recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - NEEO på CES 2017?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

NEEO på CES 2017?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
WizzD Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér WizzD Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: NEEO på CES 2017?
    Sendt: 09-Januar-2017 kl. 20:59
Hej Alle

Jeg har backet den enormt forsinkede fjernbetjening på kickstarter.
De skrev at de ville være på CES 2017 men google finder absolut ingen artikler hvor de er nævnt hvilket midlest talt er bekymrende...
Jeg kan dog se på KS siden fra en anden bruger at de er med i videoen her (posted igår 1430) (2:07) https://www.facebook.com/brack.ch/videos/10154954059748024/
Her viser han hurtigt fjernbetjeningen - men viser desværre intet nyt - kun det samme som de viste sidste år... det er mildt sagt bekymrende.

Når nu recordere-teamet kommer forbi deres stand (det håber jeg snart i gør) - kunne i så ikke gå dem lidt på klingen med hvad den faktisk kan ud over sonos og hue? (lad være med at spørge efter leveringstid - det kan ikke svare sig) --- jeg er specielt nysgerrig efter håndgenkendelsen som de nævnte i starten... det har man siden intet hørt til. Kan den tåle at blive tabt på gulvet?


Redigeret af WizzD - 09-Januar-2017 kl. 21:00
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu