recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt batteri til Samsung Galaxy Alpha
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt batteri til Samsung Galaxy Alpha

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Aless Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 40
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aless Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt batteri til Samsung Galaxy Alpha
    Sendt: 11-Januar-2017 kl. 14:24
Min Samsung Galaxy Alpha telefon, har fra start haft kort batteri-levetid. Nu er det så blevet lidt værre, så jeg tænker, at jeg vil skifte batteri. MEN jeg kan så se på nettet, at man kan købe væsentligt billigere betterier, hvis man lader være med at købe Samsungs egen originale batteri. Derudover lover de også længere levetid. Galaxy Alpha bruger EB-BG850 - 1860 mAh - Li-Ion.
Jeg kan dog finde batterier med 2850mAh til en billigere pris! 
Er godt klar over, at det ikke er originalt Samsung batteri. Men kan umiddelbart ikke finde et entydigt svar på, om det rent faktisk holder med batteri-levetiden, og om der overhovedet er hold i disse batterier (der er både nogle der siger, at man skal holde sig fra det, mens andre siger, at de er ganske gode!)..? Nogen der har noget erfaring med dette, som de kan dele?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu