recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: DLS sæt, m. rega vinyl og Stello DAC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: DLS sæt, m. rega vinyl og Stello DAC

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Irenicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-December-2009
Status: Offline
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Irenicus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: DLS sæt, m. rega vinyl og Stello DAC
    Sendt: 12-Januar-2017 kl. 23:05
Jeg har noget HiFi til salg. Jeg har lidt problemer med billedvisning, så I får et imgur album indtil videre: http://imgur.com/a/sZ8or

DLS M60 højttalere, med Dynaudio Stand 3 (ikke på billedet). Et mere end fremragende sæt højttalere, der også har fået rigtig gode anmeldelser. Fantastisk stand, sættet er blevet behandlet godt. 
6900,- for sættet m standere.

DLS Amp One. Tung og kraftig forstærker, der holder styr på højttalerne. DLS Amp One er en modificeres udgave af Bladelius Tyr MK I. Modificeringen blev lavet af Micke Bladelius selv. 
10999,-

Stello DA 100 Signature. Lækker DAC, med massere af indgange, og både ubalanceret og balanceret udgange.
2995,-

Rega Planar 3. Gammel kending, og denne er i lækker stand, og fik skiftet bæltet for 2 år siden, så den kører massere endnu. Den er monteret med en Ortofon Rondo Red pickup. Der medfølger som udgangspunkt et Rega RWB vægbeslag med.
3500,-

Rega Fono Mini. Skøn lille MM RIAA, der klarer sin opgave.
400,-

Som det måske kan ses på billederne, er placeringen af højttalerne desværre ikke optimale, men det klarer jeg hvis du kan forbi og lytte. Det er kun DAC'en og RIAA'en jeg har mulighed for at sende.
Jeg vil helst sælge samlet, så køber kan lytte til det de gere vil købe, derfor kan sælges hele systemet samlet til 22000,-, dvs. knap 3000,- i rabat.
Skriv hvis du har spørgsmål.

P.S. beklager den dårlige billedkvalitet, jeg var nødsaget til at tage dem under dårlige forhold. Hvis det ønskes kan jeg tage nogle bedre.
Til top
FA Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 06-Januar-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2017 kl. 22:51
3.000,- FOR DINE DLS M60, AFHENTET HURTIGST MULIGT?
VI KAN OGSÅ BYTTE MED MINE DLS M66, DA DE ER FOR STORE TIL MIN STUE. SORT PIANOLAK, PERFEKT STAND OG ORIGINAL DOBBELT EMBALLAGE?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu