recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - åbne kanaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

åbne kanaler

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: åbne kanaler
    Sendt: 18-Januar-2017 kl. 16:06
andre der har opdaget :

canal 9
mtv
cmore stars hd

står piv åbne Wink
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2017 kl. 16:07
Oprindeligt skrevet af jetdirect jetdirect skrev:

andre der har opdaget :

canal 9
mtv
cmore stars hd

står piv åbne hos yousee Wink
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2017 kl. 16:20
Måske en yderligere kompensation efter nedbruddet nytårsaften?

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2017 kl. 17:03

Næppe, i så fald ville de også være at finde på TV boksen, for dem som ikke har de kanaler i forvejen.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5205
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2017 kl. 17:49
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Måske en yderligere kompensation efter nedbruddet nytårsaften?

Flemming
Nok snarere at de er ved at forberede kanalomlægninger.
Tilsvarende har været set før ved omlægninger. Wink
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Status: Offline
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2017 kl. 17:54
YouSee har vist ikke styr på deres kanaler her i det nye år. Ihf. ikke i mit tilfælde. Jeg har en BlandSelv fuldpakke, hvor jeg  f.eks. ikke har mulighed for at vælge Cmore Stars.
Jeg nyder nu godt af, at pludselig ha' fået Cmore Stars, efter at mit Tv bad om en opdatering af kanallisten, lige efter nytår.
Desuden kan jeg nu pludselig se alle børne- og tegneseriekanalerne, TCM og et par stykker mere. 
Selv om jeg har fravalgt dem !

Jeg har droppet, at kontakte kundeservice, efter at niveauet hos dem er blevet endnu værre. Virker som om, at de har ansat endnu flere uduelige unge medarbejdere, som absolut intet ved om deres produkter. 

Så alt i alt må YouSee, se at få fingeren ud og få løst deres stigende problemer !!
Og så få ansat folk i deres kundeservice, så den faktisk opleves som en service !!


Redigeret af Roland - 18-Januar-2017 kl. 22:25
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2017 kl. 18:00
Læg mærke til at MTV kun er i SD. Eurosport var også i SD og stod åben på et tidspunkt. Det skete i forbindelse med nedbruddet.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2017 kl. 18:07
prøv og tjek om i også kan se eurosport og tv2 sport har virker i over 1½ år nu
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu