recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Sony hw65es projektor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Sony hw65es projektor

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tabbycph Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Februar-2014
Sted: Kbh S
Status: Offline
Point: 89
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tabbycph Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Sony hw65es projektor
    Sendt: 19-Januar-2017 kl. 14:04
Hej Alle, vil gerne sælge min Sony HW65ES projektor, spec:

Sort, er ca et år gammel, købt i hifiklubben, står i ikke ryger hjem, har kørt ca 1700 timer i eco mode, er i perfekt stand, har kvittering og den befinder sig i Kbh S og jeg er 1'st ejer.

Sælges for 14.000,- DKK fast pris.





Redigeret af tabbycph - 22-Januar-2017 kl. 22:19
Til top
Ole_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2017 kl. 16:03
Jeg ville gætte på et sted omkring 13-14k. Den har gået mange timer, og folk vil nok skifte pæren ret snart, og den koster alligevel en del.
Til top
Nicolait Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-Januar-2016
Status: Offline
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nicolait Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2017 kl. 16:45
Umiddelbart synes jeg at den pris som Ole nævner er meget rimelig.
Der er dog stadig mange gode timer i pæreren. Den skal kunne holde op til 6000 timer, så der er stadig et stykke vej.
Til top
tabbycph Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Februar-2014
Sted: Kbh S
Status: Offline
Point: 89
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tabbycph Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2017 kl. 22:19
Tråden er lavet om til salg.
Til top
tabbycph Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Februar-2014
Sted: Kbh S
Status: Offline
Point: 89
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tabbycph Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2017 kl. 12:21
bump
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu