recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: HTPC - SOLGT
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: HTPC - SOLGT

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
johnnyn Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Januar-2013
Status: Offline
Point: 209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnnyn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: HTPC - SOLGT
    Sendt: 19-Januar-2017 kl. 21:58
Sælger min HTPC

Den indeholder følgende dele

CPU - Intel Core I3 3225 3.3 Ghz
CPU Cooler - Noctua slim NH-L9i
ASRock H7MM ITX
Club 3D Radeon HD 6450 Noiseless Edition
Kingston 4GB DDR3 1333MHz
Corsair Force Series GT 60gb SSD
Kabinet - Streacom FC5 OD - http://www.streacom.com/products/fc5-od-fanless-chassis/
Bluray drev - Teac BDW26SSBM3

Det hele er pakket ind i et rigtig lækker streacom kabinet som kan køre passiv køling hvis man er til det. Tilbehør følger med. Har dog valgt og køre med støjsvag blæser.

Den sælges samlet. Har kasserne til alle tingene samt kvittering på det hele.

Skal siges annoncen også er på dba.


Pris ide 1200kr



Redigeret af johnnyn - 24-Januar-2017 kl. 23:02
Til top
Steffen32 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Hadsten Denmark
Status: Offline
Point: 771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steffen32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2017 kl. 22:37
Den ser godt ud.

Jeg har lige et par spørgsmål, hvis det er i orden.

Har den USB 3.0
Kan Ram nemt udvides
og hvor bor den?


Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2017 kl. 22:47
Til top
kosteskaft Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-April-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 112
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kosteskaft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2017 kl. 13:36
Jeg kunne godt være interesseret, men 1200 er en tand for meget. Med hardwarens alder in mente, vil jeg gerne byde 700. Alt andet lige, så bumpes din tråd.
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Status: Offline
Point: 1755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2017 kl. 19:18
Bliver bare nød til at spørger... Men CPU Cooler - Noctua slim NH-L9i... Cool nok, men hele iden med det kabinet er jo lige netop det passiv køl.

Har den selv, og afviklet alt på max, og kabinettet fjerne rigtig fint varmen...  har ud kun haft den testet af ved 3D + DTSHD + 1080P Film afvikling. (Kodi)
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
johnnyn Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Januar-2013
Status: Offline
Point: 209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnnyn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2017 kl. 09:45
Har ikke lige haft tid til og besvare før nu har lidt travlt :-)

Oprindeligt skrevet af Steffen32 Steffen32 skrev:

Den ser godt ud.

Jeg har lige et par spørgsmål, hvis det er i orden.

Har den USB 3.0
Kan Ram nemt udvides
og hvor bor den?



Den har USB 3.0
og ram kan nemt udvides
og den står i Randers.

Oprindeligt skrevet af kosteskaft kosteskaft skrev:

Jeg kunne godt være interesseret, men 1200 er en tand for meget. Med hardwarens alder in mente, vil jeg gerne byde 700. Alt andet lige, så bumpes din tråd.

700 er desværre for lidt, har den næsten solgt til 1200kr.


Oprindeligt skrevet af Benjamin7 Benjamin7 skrev:

Bliver bare nød til at spørger... Men CPU Cooler - Noctua slim NH-L9i... Cool nok, men hele iden med det kabinet er jo lige netop det passiv køl.

Har den selv, og afviklet alt på max, og kabinettet fjerne rigtig fint varmen...  har ud kun haft den testet af ved 3D + DTSHD + 1080P Film afvikling. (Kodi)

Forstår dog ikke helt spørgsmålet, er dog klar over hvad kabinet kan i forhold til afvikling af varme osv, det er også stadig en mulighed da alt tilbehør følger med.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu