recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Debat om priser på Pioneer Fælleskøb
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDebat om priser på Pioneer Fælleskøb

 Besvar Besvar Side  <1 262728
Forfatter
Besked
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2006 kl. 12:38

Oprindeligt skrevet af schifferer schifferer skrev:

Nu har TC sat prisen yderligere ned, så nu bliver besparelsen kun 7,3% på fælleskøbet i forhold til deres ordinære pris. Jeg har udsigt til at modtage mit tv omkring december, det ender med at det bedre kan betale sig at købe hos TC udenom fælleskøbet.

Husk at du har prisgaranti

lrev

Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
Til top
chefen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 19-September-2006
Status: Offline
Point: 35
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2006 kl. 18:31
Oprindeligt skrevet af lrev på jobbet lrev på jobbet skrev:

Oprindeligt skrevet af schifferer schifferer skrev:

Nu har TC sat prisen yderligere ned, så nu bliver besparelsen kun 7,3% på fælleskøbet i forhold til deres ordinære pris. Jeg har udsigt til at modtage mit tv omkring december, det ender med at det bedre kan betale sig at købe hos TC udenom fælleskøbet.

Husk at du har prisgaranti

lrev

Hej lrev.

Kan du lige kort skrive hvad prisgaranti betyder i dette tilfælde, og hvor det står ?

Er det ift. TC's priser når man får leveret sit TV ?

Til top
troelsit Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Marts-2006
Status: Offline
Point: 910
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2006 kl. 11:48
Oprindeligt skrevet af Ambii Ambii skrev:

En af de næste par dage skal jeg hente 427XD i Tyskland efter at jeg bestilte den i sidste uge. Har tilmeldt mig fælleskøbet, men her kunne jeg få den noget hurtigere også kun til 18.340kr. Det kunne jeg ikke stå for

Hvor har du købt det i tyskland? Link?

hvor langt syd for grænsen skal du køre?

Til top
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2006 kl. 12:19
Oprindeligt skrevet af chefen chefen skrev:

Oprindeligt skrevet af lrev på jobbet lrev på jobbet skrev:

Oprindeligt skrevet af schifferer schifferer skrev:

Nu har TC sat prisen yderligere ned, så nu bliver besparelsen kun 7,3% på fælleskøbet i forhold til deres ordinære pris. Jeg har udsigt til at modtage mit tv omkring december, det ender med at det bedre kan betale sig at købe hos TC udenom fælleskøbet.

Husk at du har prisgaranti

lrev

Hej lrev.

Kan du lige kort skrive hvad prisgaranti betyder i dette tilfælde, og hvor det står ?

Er det ift. TC's priser når man får leveret sit TV ?

Det er ikke noget som jeg har LÆST-det var noget OTTO fortalte mig på udstillingen i KBH. for nylig.Netop m.h.t at markedet falder i pris,imens man venter på varen fra Fælleskøb-han forsikrede mig om at du har en prisgaranti i 14 dage efter køb(modtagelse af vare)

Så det er ikke DET der skal afholde dig fra fælleskøbet.

lrev

Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
Til top
chefen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 19-September-2006
Status: Offline
Point: 35
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2006 kl. 18:18
Hvis det holder vand. så får jeg mig et billigere fjernsyn end forventet, eftersom priserne er faldet en del på PIO 427XA efter jeg bestilte det.   

Redigeret af chefen - 20-Oktober-2006 kl. 18:19
Til top
Tape Connection Se dropdown menu
Branche Medlem
Branche Medlem
Avatar

Oprettet: 21-November-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1758
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2006 kl. 22:57

Oprindeligt skrevet af lrev på jobbet lrev på jobbet skrev:

Det er ikke noget som jeg har LÆST-det var noget OTTO fortalte mig på udstillingen i KBH. for nylig.Netop m.h.t at markedet falder i pris,imens man venter på varen fra Fælleskøb-han forsikrede mig om at du har en prisgaranti i 14 dage efter køb(modtagelse af vare)

For lige at præcisere, så gælder ovenstående i forhold til vores egen prissætning, vi har ikke prisgaranti overfor andre butikker.

Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk
Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2006 kl. 08:42
Oprindeligt skrevet af Otto, TC Otto, TC skrev:

Oprindeligt skrevet af lrev på jobbet lrev på jobbet skrev:

Det er ikke noget som jeg har LÆST-det var noget OTTO fortalte mig på udstillingen i KBH. for nylig.Netop m.h.t at markedet falder i pris,imens man venter på varen fra Fælleskøb-han forsikrede mig om at du har en prisgaranti i 14 dage efter køb(modtagelse af vare)

For lige at præcisere, så gælder ovenstående i forhold til vores egen prissætning, vi har ikke prisgaranti overfor andre butikker.

JA.....det er jeg klar over.

lrev

Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
Til top
KOCH Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 25-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 24
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2006 kl. 00:28
Oprindeligt skrevet af Otto, TC Otto, TC skrev:

Oprindeligt skrevet af lrev på jobbet lrev på jobbet skrev:

Det er ikke noget som jeg har LÆST-det var noget OTTO fortalte mig på udstillingen i KBH. for nylig.Netop m.h.t at markedet falder i pris,imens man venter på varen fra Fælleskøb-han forsikrede mig om at du har en prisgaranti i 14 dage efter køb(modtagelse af vare)

For lige at præcisere, så gælder ovenstående i forhold til vores egen prissætning, vi har ikke prisgaranti overfor andre butikker.

 

Så hvad er priser lige nu på 50" ?

Til top
hitman Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 12-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2006 kl. 18:06
Oprindeligt skrevet af Nimik Nimik skrev:

Oprindeligt skrevet af chefen chefen skrev:

Hvis du læser i deres handelsbetingelser, står der at der som minimum gives 1 års garanti på alle produkter, og på udvalgte produkter op til 3 år garanti. De 2 års reklamationsret er ikke noget de bare tilbyder, det er sådan loven foreskriver i forbrugerkøb.

Hej Chef

Ja, det står der, og derfor spurgte jeg laptops.dk om de yder 1 eller 3 års garanti på Pioneer. Og svaret var 2 års reklamationsret.

laptops.dk kender åbenbart ikke deres egne handelsbetingelser.

 

kan i lige forklare hvad er i forskel med garantien fra laptops.dk hvis der er nogen ???? jeg skal sku vente ca 4 uger mere

Til top
chefen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 19-September-2006
Status: Offline
Point: 35
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2006 kl. 19:31
Oprindeligt skrevet af KOCH KOCH skrev:

Oprindeligt skrevet af Otto, TC Otto, TC skrev:

Oprindeligt skrevet af lrev på jobbet lrev på jobbet skrev:

Det er ikke noget som jeg har LÆST-det var noget OTTO fortalte mig på udstillingen i KBH. for nylig.Netop m.h.t at markedet falder i pris,imens man venter på varen fra Fælleskøb-han forsikrede mig om at du har en prisgaranti i 14 dage efter køb(modtagelse af vare)

For lige at præcisere, så gælder ovenstående i forhold til vores egen prissætning, vi har ikke prisgaranti overfor andre butikker.

Jeg ved ikke hvad prisen er lige pt., men jeg tror ikke du skal regne med at TC sænker priserne før de har leveret de sidste til fælleskøbet, pga. deres "prisgaranti"

 

Så hvad er priser lige nu på 50" ?

Til top
Quarker Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 220
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2006 kl. 11:29

Så kan 42" fåes billigere end fælleskøbet:

Link

Så nu håber jeg godt nok os der stadigvæk mangler kan få leveret i denne uge som Otto skrev.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 262728
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu