recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Input til Atmos højttalere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Input til Atmos højttalere

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
liboltski Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Juli-2013
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér liboltski Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Input til Atmos højttalere
    Sendt: 22-Januar-2017 kl. 13:51
Hej Forum,

Har brug for lidt ide'er til valg af loft højttalere til brug i et atmos 7.1.4 set-up.

Har en hjemme bio med troldtekt i loftet, de er opsat på trælægter, så den samlede dybde der er at gøre godt med, inden man kommer ned under loftet er ca. 6.5 cm. Tænker der skal skæres hul i troldtekt'en og højttalerne kan monteres direkte på det oprindelige beton loft. De øvrige højttalere i set-up'et er alle fra B&W. Fronterne er CDM 7 SE, og side højttalere er DS3. Har selv B&W FPM 2 eller 4 i tankerne, der vil godt nok kamme lidt ned fra loftet, men det er ikke meget.

Men hvis andre har kendskab til noget andet der ville passe ind, vil det være lækkert med lidt ide'er.

Smile
Til top
peter biofreak Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 30-December-2015
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peter biofreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2017 kl. 15:54
Oprindeligt skrevet af liboltski liboltski skrev:

Hej Forum,

Har brug for lidt ide'er til valg af loft højttalere til brug i et atmos 7.1.4 set-up.

Har en hjemme bio med troldtekt i loftet, de er opsat på trælægter, så den samlede dybde der er at gøre godt med, inden man kommer ned under loftet er ca. 6.5 cm. Tænker der skal skæres hul i troldtekt'en og højttalerne kan monteres direkte på det oprindelige beton loft. De øvrige højttalere i set-up'et er alle fra B&W. Fronterne er CDM 7 SE, og side højttalere er DS3. Har selv B&W FPM 2 eller 4 i tankerne, der vil godt nok kamme lidt ned fra loftet, men det er ikke meget.

Men hvis andre har kendskab til noget andet der ville passe ind, vil det være lækkert med lidt ide'er.

Smile
Hej har du mulighed for at indsætte billeder? Dine højttaler-valg er rigtig gode! Med indbygningshøjttalere skal du bare være sikker på at dine højttalere skal hænge der hvor du skære hul. Tro mig jeg har flyttet mine Atmos højttalere mange gange.. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu