recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bring me up to speed
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bring me up to speed

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
slayr78512 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 08-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slayr78512 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bring me up to speed
    Sendt: 22-Januar-2017 kl. 19:22
Hej med Jer. 

Jeg nød godt af recordere.dk da jeg for ca. 10 år siden købte mit dejlige panasonic plasma PZ80u.

Det har fungeret godt, men nu er jeg ved at være træt af ekstra antenne boks mv., så nyt fjernsyn skal det være.

Jeg/vi har besluttet os for at købe et "billigere" fjernsyn og så skifte det igen om færre end 10 år:-)

Vi har kigget meget på Samsung 6-serie eller 7 serie og som alternativt LG 6 serie. (altsammen i 49")

Som jeg ser det, så er fjernsynene meget tæt på hinanden, men hvor Samsung 6-serie er 50Hz, så er 7 serien og LGén 100Hz.

Betyder Hz 50 vs. 100 noget i dag. - Rullende tekst, fodbold mv.  ???

Vil vi kunne se forskel ?? Vi ser kun alm. fjernsyn. Ingen blueray eller lign. 

Med håb om et par input

/toby.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2017 kl. 21:14
Med din erfaring for levetid på Panasonic'en, så vil jeg foreslå, at du finder et Panasonic igen!

M.v.h.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu