recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt TV 55"-65"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt TV 55"-65"

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
xzioN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Maj-2016
Status: Offline
Point: 281
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xzioN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2017 kl. 14:47
Og sidste års oled skærme faldt ikke yderligt da det nye kom fordi prisforskellen var enorm og derfor ikke var nødvendig med yderlig prisnedslag, tværtimod steg de faktisk lidt i pris.
JVC HD750 Projektor
Lissau whiteflex 108"
Sony OLED A1 77”
Pioneer krp-600m kuro
SVS prime satellite speakers 5.0
SVS PB-2000 Sub
Pioneer VSX-LX 50
Canon 7D
Canon 70-300 L objektiv
Canon 50mm F1.4
Til top
MfedeN Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-August-2016
Status: Offline
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MfedeN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2017 kl. 15:03
Det kan ingen af os svare på, da ingen har haft den model i så lang tid. For en del år siden var der en del ballade ift. Samsungs tv gik i stykker lige efter reklamationsretten udløb. Den fejl de tv havde dengang, har man ikke set i stor stil siden.

Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2017 kl. 15:37
Ok, må forbi giganten i dag og se et B6.
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2017 kl. 19:49
Var lige forbi Elgiganten. Det står ellers godt sådan et B6/E6. Han viste mig et B6 hvor der kørte SD-signal fra en lokal server. Det så ellers også godt ud, bedre end jeg havde regnet med, har det været snyd, jeg havde nemlig ikke så meget tid til rigtigt at snakke med ham. 
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
PeterNMadsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 22-December-2014
Sted: Maribo
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PeterNMadsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2017 kl. 22:06
Oprindeligt skrevet af MfedeN MfedeN skrev:

Det kan ingen af os svare på, da ingen har haft den model i så lang tid. For en del år siden var der en del ballade ift. Samsungs tv gik i stykker lige efter reklamationsretten udløb. Den fejl de tv havde dengang, har man ikke set i stor stil siden.


Ja - Mit gode gamle LE40R døde 2 uger efter garantien opløb, strømforsyningen, som dog relativt let kunne fikses - Har dog haft en del samsung siden hvor der ikke har været noget ballade overhovedet.
Til top
MfedeN Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-August-2016
Status: Offline
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MfedeN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2017 kl. 15:49
Oprindeligt skrevet af Basknudsen Basknudsen skrev:

Var lige forbi Elgiganten. Det står ellers godt sådan et B6/E6. Han viste mig et B6 hvor der kørte SD-signal fra en lokal server. Det så ellers også godt ud, bedre end jeg havde regnet med, har det været snyd, jeg havde nemlig ikke så meget tid til rigtigt at snakke med ham. 


Det kan jeg ikke svare dig på. Men hvis du først får TV'et hjem i et lokale uden så meget lys, vil du blive endnu mere imponeret, da du så kan få et ordentligt indtryk af at sort er sort.
Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2017 kl. 17:53
Har spurgt i Oled-forummet, og der får jeg at vide, at hvis det er en god skærm er det også en god skærm til kabel-tv.
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
Gromit Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 463
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gromit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2017 kl. 19:08
Oprindeligt skrevet af Basknudsen Basknudsen skrev:

Har spurgt i Oled-forummet, og der får jeg at vide, at hvis det er en god skærm er det også en god skærm til kabel-tv.
Det var da en morsom og højest unuanceret kommentar du har fået... som svarer til at sige: Hvis du kan li´ kød, så kan du li´ alt slags kød.

Selvfølgelig er der forskel på gode skærme... og godt kød for den sags skyld.  Og det vil der til enhver tid altid være. 




Redigeret af Gromit - 25-Januar-2017 kl. 19:24
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu