recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Styring Danfoss, Sonos osv.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Styring Danfoss, Sonos osv.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Daal87 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 23-Januar-2017
Status: Offline
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Daal87 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Styring Danfoss, Sonos osv.
    Sendt: 23-Januar-2017 kl. 21:42
Hej

Kan man få noget der gør at man kan styre sine Philips Hue pærer, Sonos og Danfoss Living varmestyring i en app eller lign.?

På forhånd tak for hjælpen :)
Til top
therazz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 529
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér therazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2017 kl. 22:00
Home-Assistant.io afviklet på en Raspberry Pi 

Der er du noget af vejen, desværre virker Danfoss kun hvis man har Zwave modellen.

Til gengæld kan man programmere sig til fede ting :-) 
MORE BASS
Til top
Daal87 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 23-Januar-2017
Status: Offline
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Daal87 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2017 kl. 22:10
Oprindeligt skrevet af therazz therazz skrev:

Home-Assistant.io afviklet på en Raspberry Pi 

Der er du noget af vejen, desværre virker Danfoss kun hvis man har Zwave modellen.

Til gengæld kan man programmere sig til fede ting :-) 

Okay, jeg har ikke en Raspberry Pi, men kan se at man kan bruge en Synology NAS og sådan en har jeg. Er det noget du har erfaring med? :)
Til top
therazz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 529
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér therazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2017 kl. 22:14
Ja det kører på et væld af systemer; Jeg er begyndt at rode lidt med det, det er meget hyggeligt

Jeg kan anbefale "Bruh automation" på Youtube han har lavet nogle videoer der fortæller lidt om hvad det kan :)
MORE BASS
Til top
Daal87 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 23-Januar-2017
Status: Offline
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Daal87 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2017 kl. 22:17
Oprindeligt skrevet af therazz therazz skrev:

Ja det kører på et væld af systemer; Jeg er begyndt at rode lidt med det, det er meget hyggeligt

Jeg kan anbefale "Bruh automation" på Youtube han har lavet nogle videoer der fortæller lidt om hvad det kan :)

Tak det vil jeg prøve at kigge lidt på :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu