recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - VPN - router el. dedikeret enhed
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

VPN - router el. dedikeret enhed

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ulrik1983 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 25-September-2010
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ulrik1983 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: VPN - router el. dedikeret enhed
    Sendt: 02-Februar-2017 kl. 20:47
Af flere forskellige årsager overvejer jeg at få gjort det muligt at oprette forbindelse til mit netværk via en VPN-forbindelse. Dels fordi at jeg har en ganske pæn samling af musik, film og andre ting liggende digitalt i en mængde på væsentlig større antal gigabyte end hvad de fleste udbydere tilbyder. Og dels fordi at jeg gerne vil kunne gå på nettet fra diverse hotspots og offentlige netværk på en sikker måde.

Nu er spørgsmålet så: Bør jeg gå efter en router med indbygget VPN funktionalitet eller bør jeg anskaffe eller bygge en dedikeret enhed? Jeg har set at bl.a. Linksys har nogle routere med understøttelse af openVPN, men jeg har samtidig set en række anmeldelser som nævner at de skal genstartes hyppigt; nogen gange angiveligt næsten hver eneste eller hver anden dag. Hvilke erfaringer har andre her på forummet?


Redigeret af ulrik1983 - 02-Februar-2017 kl. 20:52
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu