recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic Media center
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic Media center

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
oleskjoldlarsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 05-Februar-2017
Sted: Ishøj
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér oleskjoldlarsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic Media center
    Sendt: 05-Februar-2017 kl. 15:31
Hej, håber der er nogen med en god ide.
Jeg har brugt Panasonic Media Center app'en til at komme i kontakt med min Panasonic optager DMR-BCT84EN. Optageren er på mit netværk via WiFi.
Efter installationen af app'en virkede alt ok et stykke tid.
Nu sker der det at Mediscenter app'en finder min optager på nettet via WiFi og etablerer connect . Herefter sker der ingenting. App'en åbner "Recorded TV" og så søger den uendeligt uden held.
Media center app'en har været reinstalleret og samme sker fra min kones mobi.
App'en er installeret på en Samsung S4 mini, som er en 4.4 Android.
Jeg kan tilgå DMR-BCT84EN fra mine PC'ere som er på nettet. Den ene er tilkoblet via WiFi og den anden via kabel.

NB: ca. samtidig med at jeg ikk kan få forbindelse, fik jeg en ny Google-App opdatering til min mobi. Den måtte jeg tage bort igen fordi den fik mobilen til at fejle. Efter at ha fjernet opdateringen og erstattet med fabriksversionen, har jeg ikke den der Google fejl mere, så tror ikk der er en sammenhæng, men alligevel. 


Redigeret af oleskjoldlarsen - 05-Februar-2017 kl. 22:33
mvh ole
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu