recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Polarizor udskiftning på Panasonic projektor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Polarizor udskiftning på Panasonic projektor

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
per_hougaard Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-Februar-2017
Sted: Ganløse
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér per_hougaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Polarizor udskiftning på Panasonic projektor
    Sendt: 19-Februar-2017 kl. 16:21
Min gamle Panasonic PT-ae100e projektor har gennem længere tid udviklet et "blåt øje" i form af en blå cirkel i billedet. Som jeg læser det på nettet handler det helt sikkert om at mindst et af de tre pol-filtre (polarizor) er beskadiget af mange års varme.
Er det nogen der ved hvor man kan købe dem?
 


Redigeret af per_hougaard - 19-Februar-2017 kl. 16:22
Til top
Troelsfilm Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 25-Juli-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Troelsfilm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2017 kl. 06:50
Taget i betragtning hvor gammel di panasonic er, så vil klart anbefale dig at købe en ny(ere) projektor...

Jeg ved godt det ikke var det du spurgte om, men alt ville opleves som et kæmpe skridt op...

Mvh Troels
JBL Synthesis 7.2.4 Atmos / DTS:X setup - 130" At scope lærred
Til top
per_hougaard Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-Februar-2017
Sted: Ganløse
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér per_hougaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2017 kl. 06:55
Det er faktisk min mening at købe en 4k projektor når de kommer lidt længere ned i pris.
Jeg skilte faktisk projektoren ad og konstaterede at filteret foran den blå LCD havde den brændte ring jeg forventede. Så jeg skal finde de filtre.
Jeg har længe ventet på at Panasonic skulle erstatte deres PT ae-8000 fra 2012. Panasonic udskiftede da tidligere løbende deres modeller. Er der nogen der har et bud hvorfor vi ikke ser en 4K HomeCinema udgave fra dem?

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu