recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Elgiganten prisgaranti
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Elgiganten prisgaranti

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3781
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Elgiganten prisgaranti
    Sendt: 20-Februar-2017 kl. 18:11
Hvordan er det med prisgaranti i Elgiganten - har de det længere?
Det er3 uger siden jeg gav 12.999kr for B6v, mens det nu er nede i 11.888kr omdanne butik?

Jeg kan huske jeg engang for mange år siden fik nogle hundrede kr refunderet fordi et surround-anlæg blev nedsat senere.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2017 kl. 18:38
Oprindeligt skrevet af elgiganten.dk elgiganten.dk skrev:

Har I prisgaranti?
Nej, vi tilbyder ikke prisgaranti, men kom og snak med os, så finder vi sikkert en god løsning for alle parter. I tillæg har vi 14 dages returret. Så skulle du ikke være tilfreds med dit køb, kan det returneres. Der findes dog undtagelser: Mobiltelefoner, GPS, wearables, Apple iPad og produkter med abonnement, software samt spil og film, hvor emballagen er brudt. Derudover er der 14 dages returret på GPS såfremt emballagen er ubrudt, mens der er 6 dages returret hvis emballagen er brudt.


Så umiddelbart nej, nyder din skærm, og byd at du har haft den i tre uger længere.

Ellers må du prøve at tale med dem.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2017 kl. 19:26
Mener prisgarantien gælder inden køb, ved dokumentation fra dansk butik og dansk internet butik. Så altså ikke en garanti mod nedsættelser, men en garanti om at matche prisen på dagen.
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3781
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2017 kl. 20:01
Ah ok på den måde:). Tak for svar. Syntes nu heller ikke 12.999kr er for meget, men havde de nu en prisgaranti tog jeg gerne de 1100 og smed i uhd film;)
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2017 kl. 21:06
Jeg var ude for det samme, da jeg købte mit sidste TV, og gik så ned og snakkede med dem. Jeg fik så et gavekort, på det beløb som TVet fra faldet. Så det kan godt betale sig, at tage derned.


Nej, vi tilbyder ikke prisgaranti, men kom og snak med os, så finder vi sikkert en god løsning for alle parter. I tillæg har vi 14 dages returret. Så skulle du ikke være tilfreds med dit køb, kan det returneres. Der findes dog undtagelser: Mobiltelefoner, GPS, wearables, Apple iPad og produkter med abonnement, software samt spil og film, hvor emballagen er brudt. Derudover er der 14 dages returret på GPS såfremt emballagen er ubrudt, mens der er 6 dages returret hvis emballagen er brudt.


Redigeret af Flemming Larsen - 20-Februar-2017 kl. 21:08
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3781
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2017 kl. 21:31
Ok, jeg vil da prøve at spørge, det ville da være ret fornem kundeservice syntes jeg
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2017 kl. 21:38
Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Ok, jeg vil da prøve at spørge, det ville da være ret fornem kundeservice syntes jeg
Ja, det koster jo ikke noget, at spørge om det. Og det kan jo lade sig gøre.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu