recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BD-E8300 N slukker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

BD-E8300 N slukker

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kdj Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 20-Februar-2017
Sted: Hammel
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kdj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: BD-E8300 N slukker
    Sendt: 20-Februar-2017 kl. 21:50
Min samsung BD-E8300 N slukker af sig selv, 
Den begyndte med det i går , jeg har nul stillet den og søgt herinde, søgt nye kanaler, taget det der HDMI auto noget fra, men ak nej, den bliver ved med at slukke efter 5 eller 10 minutter. jeg har også taget auto sluk fra for det er aldrig brugt, nogen der har nogle idéer til hvad jeg kan gøre ? Cry


MVH KDJ
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2017 kl. 08:39
Oprindeligt skrevet af kdj kdj skrev:

Min samsung BD-E8300 N slukker af sig selv, 
Den begyndte med det i går , jeg har nul stillet den og søgt herinde, søgt nye kanaler, taget det der HDMI auto noget fra, men ak nej, den bliver ved med at slukke efter 5 eller 10 minutter. jeg har også taget auto sluk fra for det er aldrig brugt, nogen der har nogle idéer til hvad jeg kan gøre ? Cry 
Så vidt jeg husker var E-modellen en af de mere problematiske versioner mht. holdbarhed. 

Hvis du er til gør-det-selv (eller kender en der kan hjælpe dig), åbn den og tjek for eventuelle "Bad capacitors" (Google det) eller hvad unormalt der nu måtte stikke i øjnene.

Ellers er det nok skrotpladsen der kalder.  Angry

Mvh. JørgenT
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu