recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sonos og onkyo
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sonos og onkyo

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
joeblach Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Maj-2006
Sted: Denmark, Greve
Status: Offline
Point: 454
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joeblach Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sonos og onkyo
    Sendt: 21-Februar-2017 kl. 16:34
Jeg har onkyo tx sr 608, og en passiv Sonos connect. Lige nu kører det på en alm udgang. Kan det evt laves så når Sonos tændes på på app, så starter onkyo eller....?
Mvh klaus

Redigeret af joeblach - 21-Februar-2017 kl. 16:34
Samsung 46 D7005,Samsung, Samsung 40 LE 40M, Samsung LE32m61, Logitech Harmony ONE remote, Onkyo TX-SR608B, KEF Q series, WD TV LIVE, SONOS
Til top
joeblach Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Maj-2006
Sted: Denmark, Greve
Status: Offline
Point: 454
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joeblach Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2017 kl. 17:18
..?
Samsung 46 D7005,Samsung, Samsung 40 LE 40M, Samsung LE32m61, Logitech Harmony ONE remote, Onkyo TX-SR608B, KEF Q series, WD TV LIVE, SONOS
Til top
jesperKBH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juli-2008
Status: Offline
Point: 562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesperKBH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2017 kl. 09:50
Jeg har et ligende setup. Mig bekendt kan receiver kun tændes via signal fra HDMI. Jeg tror logitech harmony er løsningen.....det var det for mig
Til top
torbenan Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Maj-2014
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér torbenan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2017 kl. 10:34
hvad med at bruges Onkyo'en fjernbetjening til at tænde for Sonos'en. Min Onkyo bruger jeg til at tænde TV og Recieveren, samt sætte det rigtige input på receiveren.
Til top
joeblach Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Maj-2006
Sted: Denmark, Greve
Status: Offline
Point: 454
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joeblach Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2017 kl. 09:07
Jeg har skal logitec harmony, men med Sonos i hele huset og stue og køkken i samme zone er det bare lidt irriterende at man i stuen skal tænde på anlægget...
Samsung 46 D7005,Samsung, Samsung 40 LE 40M, Samsung LE32m61, Logitech Harmony ONE remote, Onkyo TX-SR608B, KEF Q series, WD TV LIVE, SONOS
Til top
Maggerholm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-April-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 1677
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Maggerholm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2017 kl. 19:40
Oprindeligt skrevet af joeblach joeblach skrev:

Jeg har skal logitec harmony, men med Sonos i hele huset og stue og køkken i samme zone er det bare lidt irriterende at man i stuen skal tænde på anlægget...

Så du kan ikke få din Harmony til at tænde for Onkyo'en?

Mvh Michael
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu