recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bitstream?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bitstream?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tsunde Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 597
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tsunde Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bitstream?
    Sendt: 22-Februar-2017 kl. 13:23
Kan alle Blue Ray afspillere afspille lyden via Bitstream?

Jeg syntes ikke rigtig jeg kan se det beskrevet på nogen af de afspillere jeg har kigget på, så enten er det en selvfølge ellers kan de ikke :)



Redigeret af Tsunde - 22-Februar-2017 kl. 13:51
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4795
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2017 kl. 14:06
Alle Blu-Ray afspillere kan afspille bitstream via HDMI (i hvert fald alle mærkevarer - der er måske nogle enkelte kina-modeller, der ikke kan).
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2017 kl. 14:21
De kan alle sammen, men mange gange så hedder det ikke lige præcis "bitstream" i menuen, så man må somme tider gætte lidt.
Til top
Mr.Nielsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-Februar-2017
Sted: Skive
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr.Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2017 kl. 08:08
Jeg har lige haft en Sony Blu-ray som jeg ikke kunne finde noget Bitstream på, så den gav jeg videre. Men har set at der er Bitstream på Pioneer, Panasonic, Samsung mfl.

- J
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu