recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic HD-optager, Yousee Bland Selv, CI/CI+
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic HD-optager, Yousee Bland Selv, CI/CI+

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
dhbn Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-Februar-2010
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dhbn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic HD-optager, Yousee Bland Selv, CI/CI+
    Sendt: 23-Februar-2017 kl. 10:52
Hej!

Jeg er netop skiftet fra Yousees store pakke til Bland Selv, og ligesom en del andre her på forummet har jeg problemer med at få min Panasonic DMR-BCT 950 til at finde Bland Selv-kanalerne med det CI+-modul, jeg har fået fra Yousee. Er der nogen, der ved, hvor jeg kan få fat i et CI-modul (uden plus), der fungerer med kombinationen af Yousee og Panasonic?

Tak på forhånd!
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2017 kl. 13:20
Bedste bud i DK er nok den Blå Avis. Ellers må du på det tyske marked eller Ebay.
 
Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2017 kl. 14:45
Min Pana fungerer fint med YouSee bland selv...

M.v.h.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2017 kl. 16:07

Med dette:http://www.bergs.dk/dvb-c-tuner-boks-til-kabel-tv-416/neotion-yousee-dvb-c-viaccess-ci-3x-kortlaeser-8039-p11958#product-description
Så er problemet løst, det er et CI uden +.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
dhbn Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-Februar-2010
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dhbn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2017 kl. 17:40
Tak for tippet og linket til bergs.dk! :-)
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2017 kl. 17:51

Der vil ikke være problemer med optagelse, da det netop ikke er et + modul, flere har haft problemer grundet det.


Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
dhbn Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-Februar-2010
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dhbn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2017 kl. 20:24
Hej igen!

Inden jeg fik bestilt kortlæsere hos Bergs, kunne min Panasonic pludselig godt finde kanalerne med kortlæseren fra Yousee. Så nu har jeg kun brug for 1 ekstra kortlæser, da Panasonic'en jo har plads til 2 - men er der nogen, der ved, om det kan give problemer at bruge 2 forskellige typer kortlæsere (en fra Yousee og en fra Bergs) i samme Panasonic?

Jeg skal måske også lige nævne, at Panasonic'en har fået en dårlig vane med at "gå i baglås", hvis jeg f.eks. sletter optagelser, mens den optager. Jeg håber, det skyldes en form for overbelastning, fordi den lige nu kun kører med 1 kortlæser, men er det noget, andre har erfaring med?

Tak på forhånd!


Redigeret af dhbn - 27-Februar-2017 kl. 20:37
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu