recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fjernbetjening virker ikke når fjernsynet tændt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fjernbetjening virker ikke når fjernsynet tændt

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kalle Ferm Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-Juli-2008
Status: Offline
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kalle Ferm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Fjernbetjening virker ikke når fjernsynet tændt
    Sendt: 23-Februar-2017 kl. 20:30
Jeg har fornylig fået et par System Audio Saxo 5 Active højttalere.
Jeg er rigtig glad for dem, men fjernbetjeningen har været meget ustabil. Nu har jeg via udelukkelsesmetoden fundet ud af at det er mit Panasonic px80, der er synderen.

Når fjernsynet er tændt, bliver fjernbetjeningen ustabil og virker kun nogle gange. Hvis man fx skruer op virker det nogle gange. Andre gange er reaktionen forsinket op til et minut. Det vil altså sige at den skruer op et minut efter jeg har trykket!

Tilsyneladende har det noget at gøre med hvad fjernsynet viser. Når jeg sætter den på én af de gamle analoge kanaler virker fjernbetjeningen fint.

Hvad i alverden kan det skyldes og er der noget man kan gøre?


Redigeret af Kalle Ferm - 23-Februar-2017 kl. 20:31
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu