recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Accesspoint på loft eller inde i huset?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Accesspoint på loft eller inde i huset?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2018 kl. 13:05
gør op med dig selv om HVOR du vil have dækning henne, afhængig af husets form og størrelse vil det reelt være den afgørende faktor hvor du har mulighed for at have det stående/hængende/liggende.
Vær meget opmærksom på at et AP har en begrænset rækkevidde, så næsten uanset hvad vil du skulle gennem spærren med mindre du virkelig har mulighed for at sætte den i et "hjørne"
Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Letten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2018 kl. 13:24
Jeg satte et langt patchkabel i vores AP og testede forskellige loftplaceringer med en app på telefonen, inden jeg besluttede hvor den skulle hænge. Borede igennem til loft og førte POE ned hvor den skulle hænge. Ingen synlig kabel indedørs. Kun et lille hul/kabel ift dampsærren og isoleringen. Vores Switch sidder i loftsrum for let adgang til alle rum/etager.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu