recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Power og reserver
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Power og reserver

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
PHH Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-August-2016
Status: Offline
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PHH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Power og reserver
    Sendt: 02-Marts-2017 kl. 11:52
Faldt som mange andre over powers tilbud på LG OLED 55" C6 til 9999.

Jeg gå på nettet og lægger den i kurv til afhentning i Herlev. Udfylder navn, adresssen, mail og telefonnummer som skal bruges til afhentning. Når jeg så skal trykke Bestil Nu sker der intet. Tager printscreen for at kunne bevise for power jeg har i kurv.

Åbner nyt browser vindue og kan nu se at Herlev ikke er valgbar længere. Kontakter support som spiser mig af med at der bare er nogen der har været hurtigere og fået den før mig.

Her stiller jeg mig op og siger det ikke bør kunne lade sig gøre da jeg har den i kurven og sender dem beviset hvor der tdeligt står produkt  og Power Herlev som udlevering men de er ikek til at hugge og stikke i.

Kan det virkelig være rigtigt at et så stort firma har så ringe en indkøbsfunktion at den ikke selv kan holde styr på og reservere så den melder tom når der ikke er flere tilbage og ike først når man skal betale. Er sku lidt om det bare er det eller der er noget at gå videre med som alle andre i denne tudekiks generation i medierne.
Til top
khansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 637
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér khansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2017 kl. 12:25
Oprindeligt skrevet af PHH PHH skrev:

Faldt som mange andre over powers tilbud på LG OLED 55" C6 til 9999.

Jeg gå på nettet og lægger den i kurv til afhentning i Herlev. Udfylder navn, adresssen, mail og telefonnummer som skal bruges til afhentning. Når jeg så skal trykke Bestil Nu sker der intet. Tager printscreen for at kunne bevise for power jeg har i kurv.

Åbner nyt browser vindue og kan nu se at Herlev ikke er valgbar længere. Kontakter support som spiser mig af med at der bare er nogen der har været hurtigere og fået den før mig.

Her stiller jeg mig op og siger det ikke bør kunne lade sig gøre da jeg har den i kurven og sender dem beviset hvor der tdeligt står produkt  og Power Herlev som udlevering men de er ikek til at hugge og stikke i.

Kan det virkelig være rigtigt at et så stort firma har så ringe en indkøbsfunktion at den ikke selv kan holde styr på og reservere så den melder tom når der ikke er flere tilbage og ike først når man skal betale. Er sku lidt om det bare er det eller der er noget at gå videre med som alle andre i denne tudekiks generation i medierne.

Så længe du ikke har fået gennemført dit køb er du ikke garanteret noget. Der står jo intet om at du har en forhånds reservation i f.eks. 10 min. til at gennemføre dit køb som visse billetudbydere har. Det ville låse en masse andre folks køb som så ville brokke sig over at de produkter de ville købe stod som udsolgt, men som så var på lager igen 10-20 min. senere. 

Ergo det gælder bare om at få sine oplysninger hurtig ind Wink
Til top
PHH Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-August-2016
Status: Offline
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PHH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2017 kl. 12:29
30 sekunder er vel hurtigt nok? Var forøvrigt kl 9.02 og support mener de kunne være solgt i butik selvom Herlev først åbner kl 10 :)
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2017 kl. 12:38
Oprindeligt skrevet af PHH PHH skrev:

30 sekunder er vel hurtigt nok?
Næh... - det var det jo så ikke.
Til top
khansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 637
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér khansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2017 kl. 12:39
Oprindeligt skrevet af PHH PHH skrev:

30 sekunder er vel hurtigt nok? Var forøvrigt kl 9.02 og support mener de kunne være solgt i butik selvom Herlev først åbner kl 10 :)

Tro mig - nogen folk kan bruge rigtig lang tid på at skrive deres data ind og måske skal de også have andre ting som også skal i kurven. I den tid skal den jo så også være reserveret.

Men prisen som pt. lyder på 12999 er nu også rigtig god for det tv og jeg har flere gange de sidste måneder set det under den pris så der skal nok komme et tv i din retning på et tidspunkt. :)
Til top
PHH Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-August-2016
Status: Offline
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PHH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2017 kl. 14:49
Så var der nok en der fortrød i FRB C den er nu reserveret så det endte alligevel lykkeligt
Til top
khansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 637
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér khansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2017 kl. 15:14
Oprindeligt skrevet af PHH PHH skrev:

Så var der nok en der fortrød i FRB C den er nu reserveret så det endte alligevel lykkeligt

dejligt - tillykke med et skøn tv! 
(har det selv)
Til top
KevinL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-August-2014
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KevinL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2017 kl. 15:45
Selv hvis du fuldførte bestillingen ville du først være sikke på det tidspunkt du får en ordre bekræftelse.
Til top
xzioN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Maj-2016
Status: Offline
Point: 281
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xzioN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2017 kl. 20:48
Power er ringe og de snyder med deres tilbud. De kan skrive plus 100 på lager og ha udsolgt få sekunder efter. Alm tilbud som ikke står som køtilbud er udsolgt på en dag. Elgiganten er 1000 gange bedre. De melder ikke udsolgt men rykker bare leveringsdatoen så alle kan få glæde af tilbuddet
JVC HD750 Projektor
Lissau whiteflex 108"
Sony OLED A1 77”
Pioneer krp-600m kuro
SVS prime satellite speakers 5.0
SVS PB-2000 Sub
Pioneer VSX-LX 50
Canon 7D
Canon 70-300 L objektiv
Canon 50mm F1.4
Til top
Fnulder Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-September-2008
Status: Offline
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fnulder Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2017 kl. 15:00
Oprindeligt skrevet af xzioN xzioN skrev:

Power er ringe og de snyder med deres tilbud. De kan skrive plus 100 på lager og ha udsolgt få sekunder efter. Alm tilbud som ikke står som køtilbud er udsolgt på en dag. Elgiganten er 1000 gange bedre. De melder ikke udsolgt men rykker bare leveringsdatoen så alle kan få glæde af tilbuddet
Lad os sige Power gør det med vilje. Hvad skulle de nogensinde få ud af det? Ud over sure kunder...
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu