recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Manglende mail.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Manglende mail.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Manglende mail.
    Sendt: 04-Marts-2017 kl. 21:27
Hej.
Jeg har her de sidste par dage manglet  at få en mail når en tråd bliver besvaret.
Er der andre der oplever det samme Jeg har set et der er en enkelt.Smile
Skal vi så lige tage den her igen,det virker stadig ikke.
http://forum.recordere.dk/forum-husker-ikke-hvor-langt-man-er-kommet_topic150260.html
Mvh.

Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2017 kl. 11:28
har ingen problemer. chrome på ubuntu.
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Online
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2017 kl. 16:30
Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

Hej.
Jeg har her de sidste par dage manglet  at få en mail når en tråd bliver besvaret.
Er der andre der oplever det samme Jeg har set et der er en enkelt.Smile
Jeg har i de seneste dage ikke modtaget email notifikation ved aktivitet i tråde. 
Er det kun mig? Smile

Mvh. JørgenT
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2017 kl. 17:13
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

Hej.
Jeg har her de sidste par dage manglet  at få en mail når en tråd bliver besvaret.
Er der andre der oplever det samme Jeg har set et der er en enkelt.Smile
Jeg har i de seneste dage ikke modtaget email notifikation ved aktivitet i tråde. 
Er det kun mig? Smile

Mvh. JørgenT


Hej.
Her virker det,fik mail om din henvendelse.
Mvh.
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Online
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2017 kl. 18:07
Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

Hej.
Her virker det,fik mail om din henvendelse.
Mvh.
Tja...  så må det være min TDC/Yousee mail server der holder mails tilbage.  Confused
Jeg får andre emails, kun fra recordere der mangler.
Og har lige haft iPad startet op og hentet emails, her er seneste notifikation fra d. 7/6

Har tjekket spam folder, de er heller ikke der i. Wink

Mvh. JørgenT
Til top
JaAndersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-November-2009
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JaAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2017 kl. 20:08
Jeg mangler også mails om private beskeder - det havde nær "kostet" mig en handel ikke at få besked pr mail om at der var svar fra sælger ;(

Får godt nok mails fra forum - det er "kun" private mails jeg ikke bliver underettet om...
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2017 kl. 22:02
Oprindeligt skrevet af JaAndersen JaAndersen skrev:

Jeg mangler også mails om private beskeder - det havde nær "kostet" mig en handel ikke at få besked pr mail om at der var svar fra sælger ;(

Får godt nok mails fra forum - det er "kun" private mails jeg ikke bliver underettet om...

Det kan du slå til/fra under 'Indstillinger'

Under 'Forum-indstillinger' ændres 'Underret mig pr. email når jeg modtager en personlig besked' til 'Ja'

  /Lars


Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
JaAndersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-November-2009
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JaAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2017 kl. 10:04
Super tak, det har jeg godt nok rodet noget kun rundt efter ;(

Men nu har jeg fundet det - så alt er godt!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu