recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af Blu-Ray drev
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Køb af Blu-Ray drev

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
duke_skywalker Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Januar-2017
Status: Offline
Point: 54
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér duke_skywalker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Køb af Blu-Ray drev
    Sendt: 08-Marts-2017 kl. 13:47
Jeg kunne godt tænke mig at rippe et par af mine Blu-Ray skiver, så jeg også kan tilgå dem igennem Infuse. Det er ikke voldsomt mange det drejer sig om, hvorfor jeg også er lidt forloren i forhold til at købe et voldsomt avanceret drev, som jeg sikkert kun kommer til at bruge sparsomt, når først skiverne er rippet. 

Umiddelbart ligger det billigste eksterne Blu-Ray drev omkring 700,- kr. Kan det virkelig ikke findes billigere nogen steder? Evt. udlandet? Jeg har kigget lidt på Amazon, og der kan jeg få en læser til ca. 500,- kr. Det er for så vidt fint med en læser blot, jeg skal ikke brænde. 
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2017 kl. 14:14
http://www.edbpriser.dk/blu-ray-drev/asus-bc-12d2ht-id-7553056.aspx

Redigeret af Flemming Larsen - 08-Marts-2017 kl. 14:16
Mvh
Flemming Larsen
Til top
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2017 kl. 14:48
mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
duke_skywalker Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Januar-2017
Status: Offline
Point: 54
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér duke_skywalker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2017 kl. 15:32
@ Flemming Larsen - jeg har desværre ikke stationær computer, hvorfor det altså skal være et eksternt drev.


@BlueFox - som jeg også skrev, så er jeg på udkig efter et drev, der ikke koster i omegnen af 700,- kr. Det billigste eskterne drev, som du linker til, koster 691,- kr. Smile

Men det er ikke sikkert, at der findes en anden løsning. Jeg må nok bare til lommerne... Confused


Redigeret af duke_skywalker - 08-Marts-2017 kl. 15:33
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2017 kl. 15:38
Ups. Havde lige overset, at du skrev externt. Embarrassed
Mvh
Flemming Larsen
Til top
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2017 kl. 15:45
Jeg gav dig linket fordi det undrede mig at der ikke var nogen Pioneer drev på Edbpriser, og så havde jeg nok også overset et eller andet ;-)
MEN et internt drev kan jo blive et eksternt, hvis det er muligt at finde en 5" box. Har selv sådan en løsning.
mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
duke_skywalker Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Januar-2017
Status: Offline
Point: 54
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér duke_skywalker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2017 kl. 18:36
Det er selvfølgelig rigtigt, men mon ikke boks og drev løber op i ca. Samme pris i sidste ende så?
Til top
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2017 kl. 18:55
Jo du skal have boksen liggende, hvis det skal være en løsning.

Her kommer så et bud mere:
mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2017 kl. 20:28
Jeg har det drev, som BlueFox linker til - det er et godt drev.
Det kan iøvrigt fåes til 637 inklusiv forsendelse - søg selv på Pricerunner.
Med venlig hilsen
Søren
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2017 kl. 11:52
Jeg tror ikke du kan gøre meget ved prisniveauet - det hænger nok sammen med begrænset efterspørgsel. Jeg har selv et Pioneer BCR-XD05T, som jeg er rigtig glad for. Eksternt drev med USB 3.0, ej behov for ekstra strømforsyning - får strøm over USB-porten, stabilt, hurtigt og støjsvagt og agerer også brænder, så jeg kan lave backup af eks. billeder, dokumenter, mail osv på blu-rays.
http://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/4792001_-bdr-xd05tb-usb-3-0-pioneer.html
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu