recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Signalkvalitet yousee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Signalkvalitet yousee

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Status: Offline
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2017 kl. 18:28
Som skrevet tidligere i tråden, har jeg også efter omlægningen, gået fra 100% på signalkvalitet og -styrke, til 86-87% på alle mine krypterede BlandSelv kanaler.
Har Fuldpakke BlandSelv, 2 kortlæsere med 2 YouSee kort i mit Panasonic DT60. 

Alt kørte 100% og problemfrit d. 8/3 ! 
D. 9/3 (dato for skiftet) forsvandt 5 af mine valgte kanaler og 5 af dem var pixeleret så voldsomt, at både billede og lyd var væk. 
Efter 4 dage og ca. 7 timers telefon samtaler med både YouSee og Dansk Kabel Tv, fik YouSee endelig fikset fejlen, så jeg igen kunne se de 10 kanaler. Men signal kvalitet og styrke var desværre ikke på de 100%, som de var før skiftet.
Jeg håber det kommer på plads, når YouSee har fået tjekket og justeret hele deres system ovenpå ændringerne.

Ellers må jeg desværre til det triste, nemlig at skulle tale i telefon med de imo inkompetente og uvidende kundeservice medarbejdere. De påstod, at det måtte være mit setup, der var noget galt med. Hvilket det jo ikke var, da det viste sig, at  det var en fejl på en af deres sendere i Taastrup !



Redigeret af Roland - 21-Marts-2017 kl. 18:32
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu