recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tyverialarm + overvågning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tyverialarm + overvågning

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2017 kl. 09:57
Oprindeligt skrevet af ridderdk ridderdk skrev:

Batterierne til Arlo holder ca. 3 måneder med aktivt schedule fra 9-16 alle uge dage.


3 mdr?? Det lyder godt nok vildt..
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2017 kl. 12:41
Oprindeligt skrevet af Radiomand Radiomand skrev:


PANASONIC Smart Home<h4>Det får du: </h4>Er det intelligente hjem noget nyt for dig? Så er Home Safety-startsættet det perfekte sted at starte.
...

Det var noget af en reklamesøjle du fik smidt ind dér (jeg har klippet i den, så folk ikke skal se på hele smøren igen). Er der ikke en vis interessekonflikt i, at promovere et produkt på dén måde i et åbent forum, hvis man deltager som branchemedlem for Panasonic?
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2017 kl. 13:03
Jeg udvidede selv vores IHC installation med alarm installation i vores hus. 
Til top
TiXe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 270
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TiXe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2017 kl. 13:11
Vi har et sikkerthjem system med 10 Dør/vindue kontakter og 4 sirener.  Det fungere perfekt hos os . 
ingen problemer eller ustabilitet her.

Til overvågning har vi 2 stk Arlo Q plus.


Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2017 kl. 13:28
Jeg har sikkerthjem med 2 motion sensorer og 6 dørkontakter. Man får rigtig meget for pengene. De eneste ulemper for os har været fejlalarmer, men dette er pga. vi har en hund på omkring 23 kg og to katte, som trigger de fejlalarmer, så skal have kigger på at flytte den ene sensor for at se om det kan afhjælpe problemer.

Vi kører mest med "skalsikring" og det fungerer rigtig godt.
Til top
wiggumdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 31-Marts-2009
Status: Offline
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wiggumdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2017 kl. 09:32
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Oprindeligt skrevet af ridderdk ridderdk skrev:

Batterierne til Arlo holder ca. 3 måneder med aktivt schedule fra 9-16 alle uge dage.


3 mdr?? Det lyder godt nok vildt..

Mit Arlo kamera ved hoveddøren har holdt op til 4 måneder på 4 stk. CR123 batterier, men her i vinters gik batterierne død efter kun 2 måneder. Synes dog det er en billig pris at betale fordi de ikke kræver fast strøm og derfor kan placeres temmeligt frit. Og når de holder så længe så er det fordi de kun aktiveres ved bevægelse og kun optager mellem 5-120 sekunder uden lyd. 

Overvejer de nye Arlo Pro der kommer med en basestation med indbygget 100db sirene. 
 


Apple & Sonos entusiast
Til top
DGK-Chef Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 06-Juli-2017
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DGK-Chef Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2017 kl. 08:41
Oprindeligt skrevet af Boffer24 Boffer24 skrev:

Vi havde Verisure men jeg syntes det var for dyrt så vi opsagde det. Det kostede 1200 kr i nedtagningsgebyr 🙁

Nu har vi alarmpakken fra sikkerthjem men det kører også for ustabilt.

Jeg lurer lidt på trueguard pro+ da den udover gsm også har netværk indbygget.

Jeg har også en trueguard pro+ alarm installeret og kan varmt anbefale den. Den kører stabilt og er nem at bruge. I min løsning har jeg både dørkontakter til skal sikring, men også bevægelsessensorer med kamera, så jeg kan se hvad der trigger alarmen. 

Grunden til at jeg valgte pro+ alarmen fra trueguard er selvfølgelig at den kan sikre mit hjem, men i høj grad også de mange hjemmestyringsmuligheder. Fx. styring af mine philips hue pærer, varmepumpe, 230v strøm og garageporten. Smile
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu