recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Waoo TV boks - universal (RF) remote
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Waoo TV boks - universal (RF) remote

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jensthomsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-April-2007
Status: Offline
Point: 145
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jensthomsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Waoo TV boks - universal (RF) remote
    Sendt: 20-Marts-2017 kl. 07:31
Vi har lige skiftet både internet og kabl tv fra Yousee til Waoo (Aura). Vi har den helt lille tv pakke + tv2 pakken, og ser det hele igennem Waoo boksen der følger med (Air 7410X)...billedet er super, men er dog ikke særlig imponeret over selve boksen:-( Den er laaaaaaang tid om at starte op, og så kan remoten åbenbart ikke styre andre apparater?? Mini pakken kan - ifølge AURA - ikke modtages via DVB-C (har nu tænkt mig at prøve det efter alligevel!), ellers var jeg mest fristet til dette, da betjening af TV og TV-boks ikke spiller særlig godt sammen, for at sige det mildt. Alternativt vil jeg have fat i en universal remote, der kan styre både boks og vores tv (ældre Sony fladskærm) samtidig - jeg har gemt boksen væk i et skab, og styrer den via RF i den medfølgende remote og dét virker, derfor skal universal remoten altså kunne køre både RF og infrarød..Nogen der har nogle erfaringer de vil dele??
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu